۲۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰
زلزله‌های ۱۲ ساعت گذشته در کشور

در ۱۲ ساعت گذشته، زمین‌لرزه‌هایی در مقیاس‌های مختلف هرمزگان، کرمان، قزوین، خراسان رضوی و آذربایجان غربی را لرزاند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بر اساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور، ساعت ۰۰:۱۵ بامداد امروز -سه‌شنبه بیست‌ودوم فروردین- زلزله ۲.۸ ریشتری درگهان در استان هرمزگان را لرزاند، این زلزله در عمق ۶ کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله ۱۱ کیلومتری درگهان، ۱۲ کیلومتری سوزا و ۱۷ کیلومتری قشم در استان هرمزگان رخ داده و طول جغرافیایی آن ۵۶.۱۱۹ درجه شرقی و عرض جغرافیایی آن ۲۶.۸۷۳ درجه شمالی بوده است.

زمین‌لرزه کرمان را لرزاند

ساعت ۰۲:۱۳ امروز زلزله ۲.۷ ریشتری راور در استان کرمان را لرزاند، این زلزله در عمق ۱۰ کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله ۵۱ کیلومتری راور، ۸۹ کیلومتری هجدک و ۹۲ کیلومتری کیانشهر در استان کرمان رخ داده و طول جغرافیایی آن ۵۷.۲۵۶ درجه شرقی و عرض جغرافیایی آن ۳۱.۵۲۲ درجه شمالی بوده است.

قزوین لرزید

ساعت ۰۲:۴۷ امروز زلزله ۳.۳ ریشتری آبگرم در استان قزوین را لرزاند، این زلزله در عمق هشت کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله ۲۷ کیلومتری آبگرم، ۳۱ کیلومتری آوج در استان قزوین و ۴۰ کیلومتری دمق در استان همدان رخ داده و طول جغرافیایی آن ۴۸.۹۸۶ درجه شرقی و عرض جغرافیایی آن ۳۵.۷۷۹ درجه شمالی بوده است.

زمین‌لرزه ۳.۴ ریشتری هرمزگان لرزاند

ساعت ۰۴:۲۹ امروز زلزله ۳.۴ ریشتری تخت در استان هرمزگان را لرزاند، این زلزله در عمق ۲۰ کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله ۱۵ کیلومتری تخت، ۲۶ کیلومتری قلعه قاضی و ۴۲ کیلومتری سرگز در استان هرمزگان رخ داده و طول جغرافیایی آن ۵۶.۷۶۷ درجه شرقی و عرض جغرافیایی آن ۲۷.۵۷۸ درجه شمالی بوده است.

زلزله خراسان رضوی را لرزاند

ساعت ۰۵:۳۲ امروز زلزله ۲.۸ ریشتری مشهدریزه در استان خراسان رضوی را لرزاند، این زلزله در عمق ۹ کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله ۱۰ کیلومتری مشهدریزه، ۲۲ کیلومتری باخرز و ۳۵ کیلومتری تایباد در استان خراسان رضوی رخ داده و طول جغرافیایی آن ۶۰.۴۰۱ درجه شرقی و عرض جغرافیایی آن ۳۴.۸۰۸ درجه شمالی بوده است.

آذربایجان غربی لرزید

ساعت ۰۸:۱۱ امروز زلزله ۲.۹ ریشتری سلماس در استان آذربایجان غربی را لرزاند، این زلزله در عمق هفت کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله ۲۵ کیلومتری سلماس، ۲۸ کیلومتری قوشچی در استان آذربایجان غربی و ۲۹ کیلومتری تسوج در استان آذربایجان شرقی رخ داده و طول جغرافیایی آن ۴۵.۰۴۶ درجه شرقی و عرض جغرافیایی آن ۳۸.۲۴۴ درجه شمالی بوده است.

خوی لرزید

ساعت ۰۹:۱۶ امروز زلزله ۲.۹ ریشتری خوی در استان آذربایجان غربی را لرزاند، این زلزله در عمق شش کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله ۱۴ کیلومتری خوی، ۳۵ کیلومتری قطور و ۳۶ کیلومتری زرآباد در استان آذربایجان غربی رخ داده و طول جغرافیایی آن ۴.۷۸۸ درجه شرقی و عرض جغرافیایی آن ۳۸.۵۵۹ درجه شمالی بوده است.

زلزله باز هم قزوین را لرزاند

ساعت ۱۰:۴۶ امروز زلزله ۲.۸ ریشتری آبگرم در استان قزوین را لرزاند، این زلزله در عمق ۱۰ کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله ۳۱ کیلومتری آبگرم و ۳۴ کیلومتری آوج در استان قزوین و ۳۹ کیلومتری دمق در استان همدان رخ داده و طول جغرافیایی آن ۴۸.۹۴۲ درجه شرقی و عرض جغرافیایی آن ۳۵.۷۷۸ درجه شمالی بوده است.

کد خبر 653953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.