۲۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۱
نصب ژنراتور در آرامستان اراک

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری اراک از خرید و نصب ژنراتور برق در آرامستان شهر تا پایان فروردین‌ماه سال جاری خبر داد.

مسعود آقازیارتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: آرامستان اراک از برق اضطراری محروم است و با افزایش مصرف برق در تابستان یا بعضی مواقع که کابل‌های آرامستان سرقت می‌شود، با قطعی برق مواجه می‌شویم.

وی افزود: سال گذشته قرارداد خرید ژنراتور برق برای آرامستان منعقد شد و این ژنراتور تا پایان فروردین‌ماه در محل آرامستان نصب و این مشکل برطرف خواهد شد.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری اراک خاطرنشان کرد: تمام دوربین‌های نظارتی آرامستان پایان سال گذشته بازبینی و دوربین‌ها در مکان‌های مورد نیاز اضافه شد، در حال حاضر آرامستان از نظر امنیتی در شرایط خوبی قرار گرفته است و هیچ مشکلی در این زمینه نداریم.

آقازیارتی تصریح کرد: با توجه به کم‌عرض بودن معابر آرامستان اراک و تردد بالا در روزهای پایانی سال، گره‌های ترافیکی زیادی در مسیرهای منتهی به آرامستان ایجاد می‌شد، با برنامه‌ریزی‌های انجام شده آخرین پنجشنبه سال گذشته و برای نخستین‌بار هیچ مشکلی برای تردد همشهریان ایجاد نشد و زیارت اهل قبور با کمترین مشکل و به بهترین نحو ممکن انجام شد.

وی اضافه کرد: اتوبوس‌های رایگان برای جابه‌جایی مسافران از سطح شهر به آرامستان و بالعکس پیش‌بینی و پارکینگ‌های بزرگ برای استقرار وسایل نقلیه در نظر گرفته شد، به علاوه تمام این موارد از طریق رسانه‌های تصویری و مجازی و بنرها در اطراف آرامستان به اطلاع شهروندان رسید.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری اراک گفت: سال گذشته تجربه خوبی رقم خورد که در دیگر مناسبت‌ها در سال جدید نیز به ما کمک خواهد کرد.

کد خبر 653888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.