دستبند پلیس بر دستان سارقان زورگیر

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از انهدام باند سارقانی که با زور وارد منزل یکی از شهروندان شده و طلا و جواهرات وی را به سرقت برده بودند، خبر داد.

سرهنگ ایرج کاکاوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی اعلام یک مورد سرقت طلا و جواهرات از منزلی در شهر کاشان، بلافاصله بررسی موضوع با جدیت در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی و بررسی اظهارات مال‌باخته موفق شدند یکی از سارقان را در یکی از شهرستان‌های همجوار شناسایی کنند، افزود: مأموران بلافاصله در هماهنگی با مرجع قضائی، به محل اختفای متهم اعزام شدند و در عملیاتی غافلگیرانه، وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان ادامه داد: متهم در مواجه با مستندات پلیس به انجام سرقت با هم‌دستی فردی دیگر و فروش اموال مسروقه به دو مالخر در یکی از شهرهای غربی کشور اعتراف کرد و مأموران با اخذ نیابت قضائی، اعضای دیگر این باند سرقت را در یکی از استان‌های غربی کشور شناسایی و در یک اقدام ضربتی دستگیر کردند.

وی با تاکید بر اینکه حفاظت از جان و مال شهروندان و برخورد قاطع با سارقان و مخلان نظم و امنیت به صورت جدی در دستور کار پلیس قرار دارد، خاطرنشان کرد: شهروندان ضمن رعایت نکات ایمنی و توجه به هشدارهای انتظامی در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 655552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.