دستگیری سارق محتویات داخل خودرو در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری سارق محتویات داخل خودرو و کشف ۱۵ فقره سرقت در عملیات ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ حسین بساطی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم داخل خودرو در نقاط مختلف شهرستان اصفهان با شیوه و روش یکسان، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام تحقیقات میدانی و اقدامات هوشمندانه پلیسی، یک سارق را در ارتباط با این سرقت‌ها شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به کشف یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اموال مسروقه در بازرسی از مخفیگاه متهم، تصریح کرد: متهم که ابتدا منکر انجام هرگونه سرقتی شده بود با مشاهده ادله و مستندات پلیس، لب به اعتراف گشود و به ۱۵ فقره سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو اعتراف کرد.

وی با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد، خاطرنشان کرد: شهروندان با تجهیز خودروهای خود به وسایل ضدسرقت و خودداری از نگهداری وجه نقد، مدارک و اشیا قیمتی داخل خودرو، مانع رسیدن سارقان به اهداف خود شوند.

کد خبر 654373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.