مجموعه‌های ورزشی باید در شهرها و روستاها توسعه یابد

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: انتظار می‌رود مجموعه‌های ورزشی از جمله سالن ورزشی و زمین چمن، در شهرها و روستاها توسعه یابد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیاوش سلیمانی امروز _سه‌شنبه بیست‌ودوم فروردین‌ماه_ در نشست شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری با بیان اینکه بهسازی ساختمان هیئت فوتبال استان باید در دستور کار قرار گیرد، اظهار کرد: انتظار می‌رود مجموعه‌های ورزشی از جمله سالن ورزشی و زمین چمن، در شهرها و روستاها توسعه یابد.

وی افزود: با توجه به اینکه بیشتر ابنیه و اماکن ورزشی واگذار شده به بخش خصوصی، آسیب دیده است، اگر تعمیرات لازم برای آن‌ها انجام نشود، با مشکلات جدی مواجه خواهند شد.

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اینکه سرانه ورزشی در شهرستان‌ها بر اساس عدالت توزیع نشده است، تصریح کرد: شهرستان‌های کوهرنگ و لردگان کمترین سرانه ورزشی را دارند، در صورتی که در کشور میانگین سرانه ورزشی یک متر مربع است، لذا برای رفع مشکلات ورزشکاران استان، همه دست در دست هم می‌دهیم و با حمایت‌های همه‌جانبه پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهیم تا ورزشکاران استان روز به روز پیشرفت کنند.

وی با بیان اینکه یکی از ارکان توسعه پایدار در نظام‌های سیاسی دنیا مشارکت مردم در سیاست از طریق نهادهای واسط بین دولت و مردم است، اضافه کرد: اگر بهترین دولت‌ها و کارآمدترین سیاست‌ها را داشته باشیم تا حلقه واسط و ارتباط بین دولت و مردم شکل نگیرد، دولت نمی‌تواند سیاست‌ها و برنامه‌های خود را اجرایی کند.

سلیمانی ادامه داد: پیشنهاد می‌شود مسئولان در تهیه و تصویب طرح‌های هادی، جامع و تفصیلی با دید باز، از افزایش محدوده شهرها و افزایش عرضه زمین استقبال کنند، البته ایجاد و توسعه نواحی و شهرک‌های صنعتی نیز می‌تواند با انحراف مسیر سرمایه‌گذاری از حوزه مسکن به تولید و صنعت، قیمت مسکن را کنترل کند.

وی اظهار کرد: اداره‌کل ورزش‌وجوانان استان چهارمحال‌وبختیاری در راستای همکاری برگزاری کلاس آموزشی ورزشی به‌صورت رایگان، همکاری در اعطای جوایز فینال مسابقات شورای اسلامی، برگزاری جلسات مشاوره، رایزنی با مستأجر سالن‌های ورزشی، استخرهای شنا برای اعمال تخفیف در سانس سالن‌های ورزشی توسط اداره‌کل ورزش و جوانان، استفاده اعضای منتخب شوراهای شهرها و روستاها به تعداد ۱۳ نفر از اماکن ورزشی در اختیار اداره‌کل ورزش‌وجوانان در سطح استان اقدام کرده است.

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری با تاکید بر اینکه شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری در تلاش است تا نیازهای مردم را پیگیری کند، افزود: یکی از ظرفیت‌های شورای عالی استان‌ها ارائه طرح و لایحه به مجلس شورای اسلامی است، لذا با راهنمایی مدیران و شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری موانع و خلأ‌های قانونی در حوزه‌های مختلف در راستای تسهیل امور سرمایه‌گذاران، رفع و مشکل فقر و بیکاری به شورای عالی استان‌ها اعلام می‌شود.

کد خبر 653869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.