مطالبات فرهنگیان در اسرع وقت پرداخت شود

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت آموزش و پرورش ایرادها و اشکالاتی که در آئین نامه رتبه بندی معلمان وجود دارد را مرتفع کند تا نقاط ضعف این قانون جبران شود، این مهمترین مطالبه معلمان است که باید به سرعت و با دقت عملیاتی و اجرایی شود.

حجت‌الاسلام حسین میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: رتبه بندی معلمان آموزش و پرورش قانونی خوبی بود و نقطه امیدی برای فرهنگیان زحمت کش بشمار می‌رفت، اما در مقام اجرا گرفتار مشکلاتی شد که تلخکامی معلمان را به دنبال داشت.

وی تصریح کرد: قانون رتبه بندی هم از نظر روش و آئین نامه رتبه بندی و هم از نظر تامین منابع که با نظر سازمان برنامه و بودجه کشور بود، با مشکلاتی روبرو شد که اعتراض بخشی از جامعه فرهنگیان را در پی داشت و باعث بروز نارضایتی‌ها و تلخکامی‌هایی شد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس یازدهم با بیان اینکه اجرای درست و اصولی قانون رتبه بندی می‌توانست باعت شادکامی فرهنگیان عزیز شود اما به رنجش خاطر بسیاری از آنها منتهی شد اظهار کرد: از سازمان برنامه و بودجه انتظار می‌رود که در اولین گام، بودجه‌ای را که نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصویب کرده را اجرا کنند.

وی از وزارت آموزش و پرورش خواست، ایرادها و اشکالاتی که در آئین نامه رتبه بندی معلمان وجود دارد را مرتفع کند تا نقاط ضعف این قانون جبران شود. این مهمترین مطالبه معلمان است که باید به سرعت و با دقت عملیاتی و اجرایی شود.

حجت الاسلام میرایی خاطر نشان کرد: علاوه بر موضوع رتبه بندی موارد دیگری هم وجود دارد که باید پیگیری و عملیاتی شوند. سایر معلمان مانند فرهنگیان خرید خدمات و گروه‌های دیگر فعال در آموزش و پرورش مطالباتی دارند که باید در اسرع وقت پرداخت شوند و وضعیت این گروه‌ها نیز مشخص شود.

کد خبر 653850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.