اقدام جدید شهرداری نیویورک برای بهبود کیفیت زندگی شهروندان

برنامه‌ریزان نیویورک آمریکا از اجرای مرحله اول راه‌اندازی وبگاه «شهر من» رونمایی کردند و مدعی شدند به دنبال این اقدام، شهروندان راحت‌تر به اطلاعات شهری دسترسی پیدا خواهند کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، وبگاه جدید نیویورک با تمرکز بر ارائه خدمات بیشتر به مراقبان کودکان و سالمندان راه‌اندازی شده است، با این حال بهره‌گیری از خدمات بیشتر را برای تمام ساکنان شهر فراهم خواهد آورد که این امر به سهم خود در ایجاد شفافیت عملکرد مدیران نقش مهمی ایفا خواهد کرد. دسترسی به تمام اطلاعات این وبگاه به ۱۰ زبان زنده دنیا امکان‌پذیر است، ضمن این‌که کاربران می‌توانند اطلاعات خود را برای بهره‌مندی از خدمات بیشتر آن در آینده ذخیره کنند. مدیران نیویورک ادعا کرده‌اند که مرحله دوم تکمیل وبگاه را تا پایان سال ۲۰۲۳ انجام خواهند داد که به دنبال آن، افراد جویای کار و صاحبان مشاغل کوچک می‌توانند از جدیدترین اخبار شهری برای یافتن شغل یا توسعه کسب و کارهای خود آگاه شوند.

جالب است بدانید که در مرحله دوم راه‌اندازی وبگاه شهر من، امکان ثبت‌نام افراد جویای کار فراهم می‌آید که به دنبال آن، آگاه‌سازی این افراد از استخدام در مشاغلی متناسب با توانایی‌های آن‌ها از طریق تماس تلفنی یا ارسال پیامک از سوی صاحبان مشاغل ممکن می‌شود.

راه‌اندازی وب‌سایت شهرداری نیویورک برای بهبود کیفیت زندگی شهروندان

توسعه اولیه وبگاه شهر من

شهردار نیویورک درست پس از رسیدن به این سمت، طرح راه‌اندازی وبگاه «شهر من» را مطرح کرد و از آغاز اجرای آن تا پایان سال ۲۰۲۲ خبر داد. وی این استراتژی را در بهبود کیفیت زندگی شهروندان پس از پایان یافتن محدودیت‌های کرونایی اثربخش دانسته است، چراکه با استفاده از آن ساکنان جویای کار می‌توانند از فرصت‌های بیشتری بهره‌مند شوند، افراد پیری که طی دوران شیوع کرونا با مشکل سکونت در خانه‌های سالمندان مواجه شده‌اند، بهتر بتوانند مرکزی مناسب با وضعیت خود را برای ادامه زندگی خود پیدا کنند و سایر مردم نیز اطلاعات روز شهری را در زمینه بهبود کیفیت زندگی خود دریافت کنند. به ادعای شهردار، راه‌اندازی این وبگاه بیش از ۱۵ ماه طول کشید زیرا مستلزم کسب مجوز از دولت‌های محلی و ملی بود و همین امر، فرایند پیشرفت را کند کرد.

راه‌اندازی وب‌سایت شهرداری نیویورک برای بهبود کیفیت زندگی شهروندان

مدیران نیویورک ادعا کرده‌اند که وبگاه شهر من با هدف بهبود ارائه خدمات شهری و در نتیجه برآورده کردن بهتر نیازهای مردم راه‌اندازی شده است و به عنوان مرکزی برای ارائه اطلاعات شهری از تمام نهادهای محلی و ملی به مردم عمل خواهد کرد که این امر به سهم خود می‌تواند از طریق آگاه‌سازی مردم از خدمات و فرصت‌های ارزشمند، در بهبود کیفیت زندگی آن‌ها نقش مهمی ایفا کند.

کد خبر 653846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.