امدادرسانی آتش‌نشانی اصفهان به ۲۱۰ مورد حادثه در هفته گذشته

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: از دوازدهم تا نوزدهم فروردین‌ماه سال جاری، ۲۱۰ مورد حریق، حادثه و خدمات ایمنی را امدادرسانی کردیم که به تفکیک ۸۴ مورد از این آمار حریق، ۸۷ مورد حادثه و ۳۹ مورد خدمات ایمنی بوده است.

سرآتشیار فرهاد کاوه‌آهنگران در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره اقدامات آتش‌نشانی طی هفته اخیر، اظهار کرد: از دوازدهم تا نوزدهم فروردین‌ماه سال جاری، ۲۱۰ مورد حریق، حادثه و خدمات ایمنی را امدادرسانی کردیم که به تفکیک، ۸۴ مورد از این آمار حریق، ۸۷ مورد حادثه و ۳۹ مورد خدمات ایمنی بوده است.

وی با بیان اینکه در هفته‌ای که گذشت شرایط جوی خوبی داشتیم، افزود: از نظر بارندگی مورد یا حادثه خاصی نداشتیم، نیروهای آتش‌نشانی در حاشیه رودخانه با اکیپ غواصی به‌طور مرتب مستقر بودند و در کوه صفه نیز به همین ترتیب بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: در سطح شهر برای تصادفات با پلیس راهور همکاری داریم تا اگر فردی در خودرو محبوس شد یا نشت بنزین وجود داشت، سریع وارد عمل شویم و اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی با اشاره فرا رسیدن شب‌های قدر و مراسم این شب‌ها، تصریح کرد: افرادی که مراسم این شب‌ها را برگزار می‌کنند، لازم است نکاتی را رعایت کنند.

کاوه‌آهنگران ادامه داد: برگزارکنندگان مراسم شب قدر می‌توانند به آتش‌نشانی مراجعه و به‌صورت امانتی کپسول آتش‌نشانی دریافت کنند، همچنین لازم است که سیم‌کشی‌های برق را به‌صورت اصولی انجام دهند تا مشکلی در این زمینه ایجاد نشود.

وی خاطرنشان کرد: بهتر است در نصب بنر و داربست دقت کنند، چراکه شرایط جوی به شکلی بوده که ممکن است بادهای شدید لحظه‌ای رخ دهد. افراد باید در پارک خودروها نیز دقت کنند، زیرا اگر این کار به‌صورت اصولی انجام نگیرد، ترافیک ایجاد می‌شود و امدادرسانی را برای خودروهای امدادی سخت و مشکل می‌کند.

کد خبر 653611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.