آماده‌باش آتش‌نشانان رفسنجان در شب‌های قدر

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رفسنجان از آماده‌باش آتش‌نشانان برای ارتقای سطح ایمنی در شب‌های قدر خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، علی رمضانی‌نژاد اظهار کرد: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری به منظور تأمین ایمنی شهروندان در شب‌های قدر با تمام توان آماده ارائه خدمات ایمنی است.

وی افزود: این سازمان در شب‌های قدر با استقرار اکیپ‌های سیار آتش‌نشانی مقابل اماکن مذهبی پرتردد و محل‌های برگزاری مراسم شب‌های قدر از ساعت ۲۲:۰۰ تا پایان این مراسم، پوشش ایمنی مناسب را فراهم خواهد کرد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رفسنجان با بیان اینکه تمام ایستگاه‌های آتش‌نشانی در آماده‌باش کامل خواهند بود، خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان برای این شب‌ها آمادگی این را دارند تا با حضور در مناطقی که تجمع شب زنده‌داران در آن بیشتر است، از آسیب‌دیدگی ناشی از بروز حوادث جلوگیری کنند.

رمضانی‌نژاد بر لزوم رعایت نکات ایمنی توسط برگزارکنندگان مراسم‌های شب‌های قدر تاکید کرد و گفت: مسیرهای تردد و درب‌های ورودی و خروجی باید برای رفت و آمد احتمالی نیروهای آتش‌نشانی باز باشد.

وی افزود: از عموم شهروندان در نقاط مختلف شهر درخواست می‌شود تا در صورت مشاهده هرگونه حادثه‌ای سریعاً موارد را با تماس با ۱۲۵ یا در جریان گذاشتن اکیپ‌های مستقر آتش‌نشانی اطلاع دهند تا از بروز حوادث جلوگیری شود.

کد خبر 653499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.