«پل شریدر» به سراغ نویسنده در حال مرگ می‌رود؟

امکان دارد فیلم جدید پل شریدر کارگردان و فیلمنامه نویس شناخته شده سینما درباره نویسنده‌ای در حال مرگ باشد.

به گزارش ایمنا، پل شریدر در مصاحبه‌ای جدید خبر داده که ظرف یکی دو ماه دیگر فیلم جدیدش را شروع می‌کند.

ابتدا گفته شد این فیلم اقتباسی از یکی از آخرین رمان‌های دوست وی راسل بنکس خواهد بود و تابستان امسال با بازی ریچارد گِر فیلمبرداری‌اش شروع می‌شود.

بنکس که به تازگی درگذشته تنها دو رمان در دهه اخیر نوشته بود که شامل «از بین رفته» در سال ۲۰۲۱ و «پادشاهی جادویی» در سال ۲۰۲۳ می‌شد.

اما سپس گفته شد فیلم بعدی شریدر اقتباسی از هیچیک از این دو کتاب نخواهد بود بلکه زندگی نویسنده‌ای رنج کشیده در آستانه مرگ را تصویر می‌کند.

شریدر چندی پیش در یک مصاحبه دیگر گفته بود در حال کار روی پروژه‌ای است که پرستاری شاغل در پورتوریکو را در مرکز خود دارد. این پروژه قرار است فیلم آخر و تکمیل کنندده چهار گانه‌ای باشد که «اولین اصلاح شده»، «کارت شمار» و «استاد باغبان» از آن مجموعه را در سال‌های اخیر ساخته است.

این نویسنده و کارگردان در مصاحبه جدیدش اشاره کرده که تلاش دارد آنتوان فوکوا را برای کارگردانی فیلمنامه‌ای با عنوان «سه اسلحه در سپیده دم» راضی کند. این فیلم درباره سه برادر است که یکی پلیسی فاسد، دیگری قاتل زنجیره‌ای و سومی فروشنده مواد مخدر است که از هم متنفر هستند.

شریدر نویسنده تعدادی از فیلمنامه‌های فیلم‌های مارتین اسکورسیزی از جمله «راننده تاکسی»، «گاو خشمگین» و «آخرین وسوسه مسیح» است. وی در سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر به ایران آمد و در دانشکده سینماتئاتر دانشگاه هنر کارگاه فیلمنامه نویسی برگزار کرد.

منبع: مهر

کد خبر 653498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.