استقرار ۲۰۰ آتش‌نشان مشهدی در حریم رضوی و اماکن برگزاری مراسم لیالی قدر

مدیر عامل آتش‌نشانی مشهد از آماده‌باش کارکنان ایستگاه‌های پنجاه‌وچهارگانه و استقرار نزدیک به ۲۰۰ نجاتگر و آتش‌نشان در بعضی نقاط شهر مشهد و خیابان‌های منتهی به حرم رضوی در شب‌های قدر خبر داد.

مجید فرهادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سازمان آتش‌نشانی تمهیداتی برای تأمین ایمنی شهروندان شرکت‌کننده در مراسم لیالی قدر در نظر گرفته و هم‌زمان با آماده‌باش تمام ۵۴ ایستگاه عملیاتی در این ایام قریب به ۲۰۰ آتش نشان و نجاتگر این سازمان علاوه بر استقرار در میادین، تقاطع‌ها و خیابان‌های منتهی به حرم امام رضا (ع) در برخی از مکان‌های اعلامی از سوی مدیریت شهری که قرار است ویژه برنامه‌های مناسبتی در آن برگزار شود، از ساعت ۲۱ تا پایان مراسم‌ها در این سه شب مستقر می‌شوند.

وی ادامه داد: در این استقرار انواع خودروهای سبک و سنگین اطفای حریق و امداد و نجات موتورسیکلت‌های سیار آتش‌نشانی پوشش ایمنی عزاداران را بر عهده دارند.

مدیر عامل آتش نشانی مشهد با بیان اینکه مشارکت و همکاری شهروندان در کاهش حوادث اهمیت دارد، گفت: از عموم شهروندان در نقاط مختلف شهر درخواست می‌کنم تا در صورت مشاهده هر گونه حادثه‌ای سریع با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته و با حفظ خونسردی آدرس دقیق محل را اعلام کنند.

کد خبر 653474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.