گوشی +OPPO Reno 10 Pro از چه تراشه‌ای بهره می‌برد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی +OPPO Reno 10 Pro از تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 بهره می‌برد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت اوپو قصد دارد گوشی‌های هوشمند سری Reno 10 را در ماه مه یا ژوئن در چین عرضه کند. این گوشی‌های هوشمند شامل Reno 10، Reno 10 Pro و Reno 10 Pro+ می‌شود. گوشی Reno 10 Pro+ از تراشه Snapdragon 8 Plus Gen 1 بهره می‌برد، این پردازنده در گوشی هوشمند +Reno 9 Pro نیز استفاده شده است.

به نظر می‌رسد که گوشی +Reno 10 Pro دارای نمایشگر ۶.۷۴ اینچی OLED با رزولوشن 1.5K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی است. این گوشی دارای دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی Sony IMX709 است و یک دوربین سه‌گانه نیز در پنل پشتی آن تعبیه شده که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی Sony IMX890، یک دوربین فوق‌عریض هشت مگاپیکسلی و یک دوربین پریسکوپی ۶۴ مگاپیکسلی می‎‌شود.

انرژی مورد نیاز گوشی +Reno 10 Pro با استفاده از یک باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‎‌شود و از فناوری شارژ سیمی ۸۰ واتی بهره می‌برد. این محصول با ۱۶ گیگابایت حافظه رم LPDDR5 و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی UFS 3.1 همراه است و با استفاده از رابط کاربری ColorOS 13.1 مبتنی بر سیستم‌عامل Android 13 OS اجرا می‌‎شود. هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت این گوشی هوشمند منتشر نشده است.

کد خبر 653391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.