راه‌اندازی سامانه ۱۵۳۰ سازمان آرامستان‌های شهرداری سیرجان

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری سیرجان گفت: شهر سیرجان دومین شهر استان کرمان است که سامانه ۱۵۳۰ را راه‌اندازی کرده است و در حال حاضر بسیاری از درخواست‌های شهروندان در زمینه کفن و دفن اموات و کیفیت خدمات ارائه شده در این حوزه از این طریق پیگیری می‌شود.

سعید خاتم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در دوره جدید مدیریت شهری سیرجان تحول در معاونت‌ها و سازمان‌های مختلف شهرداری از جمله سازمان آرامستان‌ها، همواره مورد تاکید قرار گرفته است.

وی افزود: سازمان آرامستان‌ها در راستای این رویکرد مجموع اقداماتی را در دستور کار خود قرار داد.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های سیرجان خاطرنشان کرد: با توجه به دیدگاه مدیریت شهری جدید سیرجان، با همکاری هیئت مدیره سازمان شیوه‌نامه و برنامه راهبردی کوتاه‌مدت و بلندمدت تدوین شد که مهم‌ترین آن برون‌سپاری عوامل پرسنلی و اداری سازمان از جمله برون‌سپاری نیروی انسانی خدمات بهشت رضا (ع) بود.

خاتم اضافه کرد: در زمینه برون‌سپاری، مشکل حمل اموات مورد گلایه بسیاری از شهروندان بود که رفع آن در دستور کار قرار گرفت و اکنون شرکت مربوطه بر اساس نرخ‌نامه مصوب به شهروندان خدمات‌رسانی می‌کند.

وی از راه‌اندازی سامانه ۱۵۳۰ خبر داد و تصریح کرد: شهر سیرجان دومین شهر استان کرمان است که سامانه ۱۵۳۰ را راه‌اندازی کرده است، در حال حاضر بسیاری از درخواست‌های شهروندان با سازمان آرامستان‌ها از طریق تماس با این سامانه در کمترین زمان انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های سیرجان تاکید کرد: با راه‌اندازی نرم‌افزار جامع آرامستان به تمام شهروندان براساس نرم‌افزار جدید خدمات‌رسانی و بسیاری از مشکلات آنها از این طریق در کوتاه‌ترین زمان و در اسرع وقت رفع می‌شود؛ شهروندان می‌توانند درخواست خود را به صورت برخط و در وب‌گاه سامانه ارسال کنند.

خاتم از عضویت سازمان آرامستان سیرجان در اتحادیه آرامستان‌های کشور در سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: شیوه‌نامه‌ای به تصویب هیئت مدیره سازمان آرامستان سیرجان رسید و با نظر اعضای شورای سازمان به شورای اسلامی شهر فرستاده شد تا در کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر پس از بررسی شود و سپس به تصویب رسید.

کد خبر 653323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.