از قتل خونین پسر جوان تا خودکشی یک دختر ۱۲ ساله

قتل خونین پسر جوان توسط عمو، خودکشی وحشت‌آور پسر جوان در تهران، کشف جسد مرد ۷۰ ساله پس از ۱۲ روز، کشف جسد پتوپیچ شده یک زن، کشف جسد مرد جوان در ارتفاعات دربند، خودکشی یک دختر ۱۲ ساله در تهران و برادرکشی هولناک را در بسته خبری حوادث ایمنا، بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ حمیدرضا سرخوش‌پور؛ فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود، اظهار کرد: در پی تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع درگیری و مجروح شدن یک نفر در شهر اطاقور لنگرود، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه پس از حضور پلیس در محل حادثه و بررسی‌ها و تحقیقات به عمل آمده مشخص شد، فردی در پی اختلافات خانوادگی با سلاح سرد برادرزاده ۳۲ ساله خود را مجروح کرده است، افزود: فرد مجروح پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحت وارده فوت کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود از دستگیری قاتل و اعتراف وی به جرم خود خبر داد و تصریح کرد: قاتل ۵۷ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

خودکشی وحشت‌آور پسر جوان در تهران

پسر جوان افغان در خانه خود واقع در جنوب تهران، با انگیزه‌ای نامشخص اقدام به خودکشی کرد. او در یک اتاق در بسته کیسه‌ای روی سر خود کشید و شلنگ گاز را زیر کیسه برد که منجر به مرگش شد. رسیدگی به این مرگ هولناک در دستور کار محمدمهدی براعه بازپرس کشیک قتل پایتخت قرار دارد.

کشف جسد مرد ۷۰ ساله پس از ۱۲ روز

بهمن پرورش؛ یک غواص کرمانشاهی، اظهار کرد: این پیرمرد صحنه‌ای که ساکن تهران است و برای بازدید از زمین‌های کشاورزی خود به شهرستان صحنه آمده بود، از روز هفتم فروردین‌ماه امسال مفقود شده بود.

وی با اشاره به پیگیری‌های دستگاه‌های امدادی، حاکمیتی، امنیتی، قضائی و نگرانی زیاد خانواده متوفی و اینکه موفق به پیدا کردن این پیرمرد بعد از ۱۲ روز نشده بودند، افزود: به محض اطلاع از شرایط و حضور در محل، شایعاتی که پیرامون مفقود شدن این پیرمرد مطرح بود، به طور کامل رد شد و با اتکا به تجارب ۲۲ ساله، ادعا کردم که به طور قطع ایشان غرق شده است و کمتر از دو روز او را پیدا خواهم کرد.

این غواص اضافه کرد: رودخانه روستای کنگرشاه در سراب سیریجان از توابع شهرستان صحنه یک رودخانه طولانی، دارای آب بسیار سرد، بسیار خروشان و درخت‌های تمشک تیغه‌دار و بیشه‌زارهای به‌هم‌تنیده است و این موضوعات عملیات جست‌وجو را سخت کرد، اما پس از جست‌جوی فراوان، پیکر بی‌جان این مرد پس از ۱۲ روز با همکاری آتش‌نشانی کرمانشاه از آب کشیده شد.

کشف جسد پتوپیچ شده یک زن

صبح امروز شنبه نوزدهم فروردین‌ماه سال جاری، وقوع یک قتل در محله مسعودیه به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام شد و در پی آن مأموران کلانتری ۱۵۷ مسعودیه در محل حادثه حاضر شدند و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند. معمای جسد یک زن پتوپیچ شده در دستور کار وحید ناصری بازپرس کشیک قتل پایتخت قرار گرفت.

مقتول این حادثه با حدود ۳۰ تا ۳۵ سال سن، در خرابه کوچه نجفی مقدم رها شده بود و در بررسی‌های ابتدایی روی بدن او آثار شکنجه مشاهده و تحقیقات جنایی برای یافتن ردی از عامل یا عاملان جنایت آغاز شد. بازپرس پرونده در جریان تحقیقات به دو فرد مظنون شد، آنها را بازداشت کرد و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

کشف جسد مرد جوان در ارتفاعات دربند

ساعت ۱۶ روز گذشته جمعه هجدهم فروردین‌ماه، چند کوهنورد که در ارتفاعات دربند حضور داشتند جسد مرد جوانی را در مکانی صعب‌العبور مشاهده و خیلی زود موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کردند. با اعلام این خبر، مأموران کلانتری ۱۲۲ دربند، مأموران پلیس کوهستان و امدادگران آتش‌نشانی با دستور وحید ناصری بازپرس ویژه قتل شعبه چهارم دادسرای امور جنایی، پای در محل حادثه گذاشتند و با جسد مرد ۳۰ ساله‌ای مواجه شدند.

که در بررسی‌های اولیه مشخص شد متوفی بر اثر سقوط جان خود را از دست داده است. تیم جنایی در نخستین گام به‌سراغ کوله‌پشتی متوفی رفتند و متوجه شدند او در شهر فسای استان فارس زندگی می‌کرده و گزارش پزشک صحنه نیز حکایت از آن داشت با توجه به اینکه صورت مرد جوان توسط حیوانات و حادثه سقوط متلاشی شده، مدت زمان زیادی از مرگ وی گذشته است.

مأموران پلیس پس از هشت ساعت تلاش موفق شدند جسد را از ارتفاعات صعب‌العبور دربند به پایین انتقال دهند و کارآگاهان پس از پایان تحقیقات، توسط قاضی جنایی مأموریت پیدا کردند بررسی‌ها را در رابطه با این حادثه آغاز کنند. با دستور قاضی وحید ناصری از شعبه چهارم دادسرای امور جنایی، جسد متوفی برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات در رابطه با این پرونده ادامه دارد.

خودکشی یک دختر ۱۲ ساله در تهران

رسیدگی به پرونده خودکشی یک دختر ۱۲ ساله افغان در منزل خود واقع در محله بی‌سیم تهران، روز پنجشنبه در دستور کار محمدمهدی براعه بازپرس کشیک قتل تهران قرار گرفت. بررسی‌های ابتدایی نشان می‌داد که اختلاف این دختر نوجوان با نامادری خود سبب شده بود که مقابل چشمان برادر چهار ساله‌اش، خود را با روسری حلق‌آویز کند.

برادرکشی هولناک

سرهنگ جعفر نفر؛ رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان چهارمحال‌وبختیاری، اظهار کرد: در پی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی و وقوع نزاع، درگیری و یک فقره قتل در یکی از خیابان‌های حوالی شهر شهرکرد، بلافاصله موضوع در دستور کار کاراگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: در پی تحقیقات مشخص شد مقتول فردی جوان و ۳۷ ساله بوده که بر اثر ضربات چاقو به ناحیه سر و گردن به قتل رسیده است و اطرافیان و آشنایان وی در بیمارستان از نحوه اتفاق حادثه، اظهار بی‌اطلاعی می‌کردند. کاراگاهان در صحنه وقوع جرم، با لکه‌های خون شسته شده بر روی یک تخته فروش و دیوارهای اطراف منزل پدری مقتول مواجه و پس از جمع‌آوری اظهارات افراد در محل مشخص شد به علت اختلافات شخصی، درگیری بین قاتل و مقتول که با یکدیگر نسبت برادری داشته‌اند منجر به قتل برادر کوچک‌تر و قاتل از صحنه جرم متواری شده است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان چهارمحال‌وبختیاری تصریح کرد: با توجه به حضور کاراگاهان مجرب اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان و بررسی صحنه جرم، با استفاده از ابزارهای فنی و اطلاعاتی، محل اختفای قاتل در شهرستان خان‌میرزا شناسایی و قاتل در کمتر از دو ساعت پس از وقوع حادثه در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و در بازجویی‌های اولیه به بزه انتسابی معترف شد.

وی با بیان اینکه انگیزه وقوع قتل، اختلافات قبلی و شخصی بوده است، خاطرنشان کرد: پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت پیگیری موضوع و انجام اقدامات قانونی و قضائی، متهم تحویل مراجع قضائی شد.

کد خبر 653305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.