تعامل با دستگاه‌های اجرایی امری ضروری است

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: از هرگونه تعامل و همکاری مشترک با سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان چهارمحال و بختیاری به منظور تسریع و تسهیل شرایط خدمت‌رسانی استقبال می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسعود مثنوی امروز _شنبه نوزدهم فروردین‌ماه_ در آئین توزیع بسته‌های معیشتی، اظهار کرد: جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت حلول سال جدید و تقارن آن با ماه مبارک رمضان در قالب پویش هلال رحمت بسته معیشتی و غیرمعیشتی را در شهرستان‌های استان توزیع کرد.

وی افزود: ارزش ریالی بسته‌های توزیع شده معیشتی ۱۰ میلیارد و ۱۶۰ هزار ریال و بسته‌های غیرمعیشتی بیش از ۱۰ میلیارد ریال است که با تلاش معاونت داوطلبان این جمعیت و استفاده از ظرفیت خانه‌های هلال و مؤسسات و نهادهای حمایتی تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان چهارمحال‌وبختیاری خاطرنشان کرد: برپایی پنج سفره مهربانی به ارزش یک میلیارد و ۲۹۷ هزار ریال از دیگر برنامه‌های این جمعیت بود.

وی تاکید کرد: مجموع کل داوطلبان مشارکت‌کننده در طرح‌های نوروزی و ماه مبارک رمضان ۲۷۸ نفر و تعداد کل خیران ۱۶۳ نفر بود و ۲۱ پزشک داوطلب نیز در طرح امداد نوروزی به صورت آنلاین در این مدت ضمن همکاری با جمعیت هلال احمر استان به نیازمندی‌های مسافران و مراجعه‌کنندگان پاسخگو بودند.

مثنوی اظهار کرد: از هرگونه تعامل و همکاری مشترک با سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان چهارمحال و بختیاری به منظور تسریع و تسهیل شرایط خدمت‌رسانی استقبال می‌کنیم و هیچ محدودیتی در این راستا وجود ندارد.

وی تاکید کرد: همکاری در پرداخت هزینه‌های درمانی خانواده زندانیان نیازمند با معرفی از طرف زندان‌های استان چهارمحال و بختیاری یکی از موارد تصویب شده در این تفاهم‌نامه است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان چهارمحال‌وبختیاری اضافه کرد: تعریف درست اصولی برای هلال احمر بی‌طرفی و بی‌غرضی آن است که در هنگام حوادث و بلایا جان انسان‌های بی گناه و درمانده و به مخاطره افتاده را بدون توجه به نژاد و مذهب نجات می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: تغییرات اقلیمی جزئی اجتناب ناپذیر از این دوران شده است و می‌طلبد اقدامی مؤثر و مفید همچون کاشت درخت برای مقابله با آن صورت گیرد.

کد خبر 653205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.