عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۹ فروردین‌ماه

در این بسته خبری از مهار شعله‌های ۷۷۵ حریق در سنندج تا وجود ۳۰۰۰ زباله‌گرد در کرمانشاه و راه‌اندازی درگاه کمک به آسیب‌دیدگان اجتماعی در تهران را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

مهار شعله‌های ۷۷۵ حریق در سنندج

سهیل فضل وزیری، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت: سال گذشته یک هزار و ۷۴۶ عملیات توسط آتش نشانان این سازمان انجام شد که ۷۷۵ مورد آن اطفای حریق بود.

جایگاه دفع زباله زنجان دوباره آتش گرفت

مجید امیرفضلی، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: آتش سوزی جایگاه دفع زباله مهتر زنجان که شامگاه جمعه مهار شده بود از صبح امروز دوباره شعله‌ور شد.

تسهیل‌گری در سرمایه‌گذاری و انضباط مالی اولویت مدیریت شهری شیراز است

محمدحسن اسدی، شهردار شیراز گفت: انضباط مالی و تسهیل کردن کار مردم در سال جاری یکی از اولویت‌های جدی شهرداری است که در پی آن قطعاً از موانع سرمایه گذاری در این کلانشهر کاسته و مردم و پیمانکاران رغبت بیشتری برای توسعه شهر پیدا خواهند کرد.

کشتارگاه دام شهرداری خمین نیمه‌صنعتی شد

وحید قاسمی، معاون خدمات و ایمنی شهری شهرداری خمین گفت: با توجه به قدیمی بودن و فرسودگی کشتارگاه دام این شهرداری، حجم کشتار روزانه و مصوبات کارگروه کشتارگاه دام این شهرستان در سال گذشته، برخی اصلاحات مورد نیاز در این مکان انجام و کشتارگاه نیمه صنعتی شد.

راه‌اندازی درگاه کمک به آسیب‌دیدگان اجتماعی در تهران

احمد احمدی صدر، رئیس سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از راه‌اندازی درگاه کمک به آسیب‌دیدگان اجتماعی خبر داد.

وجود ۳۰۰۰ زباله‌گرد در کرمانشاه / طرح جمع‌آوری زباله از در منازل اجرا می‌شود

نادر نوروزی، شهردار کرمانشاه با اشاره به وجود حدود سه هزار زباله گرد در کرمانشاه، گفت: برنامه داریم امسال طرح جمع‌آوری زباله از درب منازل را اجرایی کنیم.

سرویس‌دهی متروی مشهد تا ساعت ۲ بامداد در شب‌های قدر

مجتبی زمانیان وحیدی، مدیرعامل شرکت بهره برداری قطار شهری شهرداری مشهد از افزایش ساعت سرویس دهی خطوط مترو تا ساعت ۲ بامداد در شب‌های قدر خبر داد.

قم از نظر مالیات بر ارزش‌افزوده در سطح پایینی قرار دارد

سید مرتضی سقائیان‌نژاد، شهردار قم گفت: قم، نسبت به شهرها و کلان‌شهرهای دیگر از نظر مالیات ارزش‌افزوده در سطح پایینی قرار دارد.

ارتقای درجه ۲۳ شهرداری کشور

رضا مهدی‌زاده، مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و مدیریت توسعه شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از ابلاغ درجه‌های جدید ۲۳ شهرداری از سوی وزیر کشور به استانداران خبر داد.

کد خبر 653202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.