همه آنچه باید در مورد تشک تخت خواب دانلوپیلو ( Dunlopillo) بدانید
تشک دانلوپیلو

دانلوپیلو یک برند از رقیبان صنعت کالای خواب در کشور آلمان می‌باشد که با تجهیز تشک‌های تخت خواب خود با لاتکس طبیعی، یک قدم در ارتقای تکنولوژی‌های مدرن این محصول اتاق خواب برداشته است.

حال در ایران برخی از فروشگاه‌ها مانند ژرمن کالا در حال فروش این کالای خواب درجه یک هستند. اگر به فکر خرید تشک یا تخت لاتکس دانلوپیلو هستید، این مطلب را حتما بخوانید، چراکه ما اینجا این برند خارجی را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

هنگام خرید تشک، بارزترین فاکتورهایی که باید در نظر بگیرید قیمت، راحتی و سبک آن است. اما چیزهای بیشتری برای فکر کردن وجود دارد، مانند ساختار، مواد و دوام. چیزی که توجه ما را به تشک دانلوپیلو جلب کرده است ارائه قابلیت‌های ویژه مانند؛ تنوع سایز، تنوع مدل‌ها (فنردار، بدون‌فنر و ...)، استفاده از ماده طبیعی و بادوام لاتکس و داشتن پشتیبانی عالی است که می‌توان از آن به عنوان تشک طبی است.

مجموعه تشک‌های دانلوپیلو

تشک طبی دانلوپیلو یک برند جهانی قوی و نمادین در کالای خواب با شعار وفاداری به مصرف کننده است. این محصولات انعطاف‌پذیری و تنوع بالایی دارند و در عین حال نیاز به مراقبت کمتر. لاتکس از درختان کائوچوی جنگلی تولید می‌شود.

تنوع در ضخامت تشک‌های دانلوپیلو

  • تشک 18 سانتی متر لاتکس 100% خالص با ساپورت متوسط
  • تشک 18 سانتی متر لاتکس 100٪ خالص با پشتیبانی محکم‌تر
  • تشک 21 سانتی متر لاتکس 100% خالص با ساپورت متوسط
  • تشک 21 سانتی متر لاتکس 100٪ خالص با پشتیبانی محکم‌تر
  • تشک 24 سانتی متر لاتکس 100% خالص با ساپورت متوسط
  • تشک 24 سانتی متر لاتکس 100٪ خالص با پشتیبانی محکم‌تر

تنوع در اندازه‌ها

تمامی تشک‌های دانلوپیلو در اندازه های استاندارد زیر موجود می باشند.

  • 75cmx200cm
  • 90cmx190cm
  • 90cmx200cm
  • 120cmx190cm
  • 135cmx190cm
  • 150cmx200cm

جانبی‌های تشک دانلوپیلو

دانلوپیلو دو روکش تشک ارائه می‌دهد. یک روکش تشک کشدار و زیپ‌دار است که حاوی میکروفلور طبیعی پروبیوتیک است. این ترکیب به ایجاد یک سطح خواب ضدباکتری، ضدبو و ضدحساسیت کمک می‌کند. اگر مستعد بیدار شدن در نیمه شب به دلیل گرمای بیش از حد هستید، دانلوپیلو روکش پلاس را معرفی کرده‌است که از پارچه ای با قابلیت تنفس‌پذیری بالا ساخته شده و به شما کمک می‌کند در طول شب خنک بمانید. فناوری پیشرفته پشت روکش تشک پلاس دمای راحت را در تمام طول شب تضمین می‌کند.

همچنین دانلوپیلو یک محافظ تشک لاتکس بی‌نظیر برای راحتی تخت‌های قدیمی و افزایش طول عمر آنها ارائه می‌دهد. این محصول به راحتی می تواند یک تشک بی کیفیت را ارتقا دهد و خواص عالی لاتکس را به تخت شما اضافه کند.

از دیگر محصولات بی‌نظیر این برند در دسته کالای خواب خود، زیر تشکی دانلوپیلو است. زیر تشکی قابل تنظیم دانلوپیلو دارای دو مدل دستی و یا برقی کنترل از راه دور بی‌سیم است. لت های چوبی را می‌توان در ناحیه کمر تنظیم کرد تا حس نرم یا محکم‌تری به شما بدهد. پایه‌های فنردار از تیغه‌های فنری استفاده می‌کند که می‌توانند برای راحتی بهینه در ناحیه کمر تنظیم شوند. استفاده از پایه‌های باریک باعث می‌شود هوا آزادانه در زیر تشک گردش کند.

تشک لاتکس دانلوپیلو

لاتکس چیست؟

لاتکس موجود در تشک دانلوپیلو یک ماده فوق‌العاده است که از شیره درختان کائوچو به دست می‌آید. درختان در استخراج شیره آسیبی نمی‌بینند. لاتکس به طور طبیعی حاوی خواص ضدحساسیت، ضدباکتری و ضدمیکروبی است. فرآیند تولید محصولات دانلوپیلو تضمین می‌کند که تمام این ویژگی ها در تشک تولید شده حفظ می‌شوند. تشک لاتکس را با تشک مموری فوم اشتباه نگیرید. تشک لاتکس 7 برابر بیشتر از تشک مموری فوم قابلیت تنفس دارد و 33 درصد فشار بیشتری را کاهش می‌دهد.

فرآیند تولید

شیره درخت کائوچو را میگیرند. لاتکس 100% خالص یک ماده خام با طول عمر بسیار بالا است. یک درخت در روز 27 میلی‌لیتر لاتکس تولید می‌کند. بر این اساس نزدیک به 17 ماه طول می‌کشد تا لاتکس کافی برای تولید یک تشک جمع‌آوری شود. سپس شیره با موادی مخلوط می‌شود. اختلاط صحیح مواد، کیفیت محصول را تضمین می‌کند و این شروع کار است. پس از مخلوط شدن، مخلوط را در قالبی که با پین پوشانده شده است اسپری می‌کنند. اینها به پخت یکنواخت هسته تشک و تعیین مناطق راحتی کمک می‌کنند.

فواید

فرآیند دانلوپیلو برای تولید تشک لاتکس طبیعی بسیار سازگارتر با محیط زیست می‌باشد. هر هسته تشک دانلوپیلو با مشخصات منحصر به فرد لاتکس ساخته شده است و دارای ساختار سلولی باز است که باعث گردش هوای ثابت می‌شود. همچنین حرکت بدن در حین استفاده به تهویه تشک کمک می‌کند.

  1. هسته‌های تشک 100٪ لاتکس خالص Dunlopillo همچنین دارای تهویه افقی نیز هستند.
  2. الاستیسیته عالی و کشش نقطه‌ای. هیچ سینک یا جهشی وجود ندارد، بنابراین راحتی نهایی را فراهم می‌کند.
  3. جذب انرژی عالی. لاتکس بسیار انعطاف پذیر است و تقریباً بلافاصله به موقعیت تعادل خود باز می‌گردد.
  4. هسته 7 منطقه ای اطمینان حاصل می کند که حمایت صحیح به بدن شما داده می شود، که برای حفظ تراز ستون فقرات و توزیع فشار بسیار عالی عمل می کند. سوراخ‌های پین کوچک‌تر در تشک، مناطق سفت‌تری را ایجاد می‌کنند و سوراخ‌های پین بزرگ‌تر، مناطق نرم‌تر هستند. این به دلیل وجود لاتکس کمتر است.
  5. هر تشک بسیار منعطف و بادوام است که در هنگام اعمال فشار بیشتر در نقطه تماس، راحتی پیشرونده ای را فراهم می کند و آن را برای تخت خواب های قابل تنظیم ایده آل می کند.
  6. بسیار بادوام و حذف کامل نویز.
  7. تمام تشک ها ضد حساسیت، ضد قارچ و عاری از گرد و غبار هستند.
  8. تمام تشک ها کاملاً با مقررات ضد حریق انگلستان مطابقت دارند.
  9. مراقبت آسان و بدون نیاز به چرخش منظم تشک به برای افزایش طول عمر آن.
  10. تشک ها هیچ مشکلی در بارگذاری نقطه ای ندارند و به طور کامل به حالت اولیه بر میگردند.
  11. مشکلات فرورفتگی کاهش می یابد زیرا یک هسته لاتکس در طول عمر خود فقط حدود 2٪ از ارتفاع کلی خود را از دست می‌دهد.
  12. تشک و تخت به مدت 5 تا 8 سال ضمانت می‌شود.

در مقایسه با سایر مواد تشک، لاتکس خواص ارزشمندی دارد. از این رو، با خطوط و انحنای بدن شما مطابقت دارد تا حمایت و راحتی عالی را فراهم کند و وضعیت خواب کامل را تضمین کند. از این رو از این تشک ها به عنوان تشک طبی یا تشک ارتوپدی نیز استفاده می‌شود.

از سال 1954 توسط دکتر تئو لامرز در مؤسسه بهداشت دانشگاه گوتنبرگ به طور علمی ثابت شده است که فوم لاتکس یک ماده پرکننده بهداشتی بدون ایراد برای تشک است، بهتر از همه مواد موجود و دارای فعالیت ضد باکتریایی فوق العاده بالا.

تشک لاتکس قادر است وزن شما را به طور مستقل تحمل کند و در عین حال حرکت را در یک طرف تشک محلی کند و به شما امکان می‌دهد آزادانه بدون مزاحمت شریک زندگی خود حرکت کنید.

تحقیقات بیشتر در سال 1956 توسط دکتر فوکس و گرون مایر در کلینیک آسم در رابطه با "تسکین حمله شبانه آسم" انجام شد و نتیجه گیری به این صورت بود: "مزایای تشک های فومی ساخته شده از لاتکس توسط مقامات بهداشتی و جراحی تشریح شده است و خواص باکتریواستاتیک و همچنین مقاومت در برابر قارچ و کنه در تشک لاتکس توسط Lammers تایید شده است."

در نتیجه در صورتی که به دنبال خرید کالای خواب عالی برای اتاق خواب خود هستید، می‌توانید تشک‌های دانلوپیلو را به لیست علاقه مندی‌های خود اضافه کنید و از خواص و ویژگی‌هایی که ارائه می‌دهد لذت ببرید و خواب سال و آرامی را تجربه نمائید.

کد خبر 653198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.