۱۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
برگزاری جشنواره لاله‌ها در اراک

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری اراک از برگزاری جشنواره لاله‌ها در باغ گل‌های این شهر خبر داد.

احمد حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نمایشگاه گل از فردا _یکشنبه بیستم فروردین‌ماه_ در محل شهر صنعتی اراک در زمینی به مساحت هشت هزار مترمربع، در باغ گل‌های سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری اراک برگزار خواهد شد و شهروندان می‌توانند از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۹:۰۰ از آن بازدید کنند.

وی افزود: در این جشنواره ۱۷۰ هزار انواع گل لاله در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت، علاوه بر آن گل‌های بنفشه و درختچه‌های زینتی متنوع نیز در این زمین کاشته شده است که مردم می‌توانند از آن بازدید کنند.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری اراک خاطرنشان کرد: در محل برگزاری نمایشگاه، برکه زیبایی نیز وجود دارد که ماهی‌ها در آن نگهداری می‌شوند، علاوه بر آن مبلمان و آلاچیق نیز در این محل پیش‌بینی شده است و امیدواریم مردم بتوانند لحظاتی خوش را در این محل سپری کنند.

حسنی با بیان اینکه این جشنواره از بزرگ‌ترین و زیباترین جشنواره‌های کشور به‌شمار می‌رود، تاکید کرد: در اقدامی دیگر، سازمان دست به ایمن‌سازی، بهسازی و مرمت قفسه‌های حیوانات زده است تا مردم بتوانند در فضایی متفاوت از حضور در این محل لذت ببرند.

وی گفت: نقاشی دیواری و رنگ‌آمیزی مبلمان پارک محوطه در حال انجام است و نیمکت‌های جدیدی نیز به مجموعه اضافه خواهد شد؛ با مرمت وسیله‌های بازی این عملیات تا یک هفته دیگر به پایان خواهد رسید و مردم همه‌روزه از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۸:۰۰ می‌توانند از آن بازدید کنند.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری اراک افزود: با این اقدام تغییراتی اساسی در پارک وحش اراک انجام خواهد شد.

کد خبر 653190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.