برگزاری جشن بزرگ روزه‌اولی‌ها در سمنان

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان گفت: جمعی از دختران سمنانی نخستین روزه‌داری در فصل بهار قرآن را جشن گرفتند.

سیدکریم محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: جشن بزرگ فرشته‌های آسمانی همزمان با میلاد با سعادت کریم اهل بیت (ع) در ماه مبارک رمضان با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، شهردار، معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری، مدیر کل امور بانوان استانداری سمنان و هزاران روزه‌اولی در فضایی شاد و خاطره‌انگیز در پارک بانوان فرشتا برگزار شد.

وی افزود: این جشن بزرگ همراه با برنامه‌های جذاب، شاد و متنوع از جمله اجرای سرود و موسیقی به منظور تشویق نوجوان‌هایی که برای بار اول روزه می‌گرفتند، اجرا شد تا این قشر از جامعه به انجام کارهای معنوی، به‌ویژه روزه تشویق و ترغیب شوند.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: مراسم افطاری و اقامه نماز جماعت توسط نماینده ولی فقیه در استان سمنان و امامت جمعه شهر، اهدای هدیه‌ای برای روزه اولی‌ها، اجرای مسابقه برای کودکان و اهدای ۱۵ کارت هدیه و ۳۰ جایزه به قید قرعه از دیگر برنامه‌های این ضیافت بود.

محمدی تصریح کرد: این مراسم در راستای تشویق «دختران روزه‌اولی»، ایجاد انگیزه در نوجوانان روزه‌دار، قدردانی از روزه‌اولی‌ها و تقویت روحیه دینی آن‌ها به منظور ثبت لحظات ناب و ماندگار در کنار خانواده‌هایشان به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و اداره آموزش و پرورش شهرستان سمنان برگزار شد.

کد خبر 653099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.