تشریح برنامه‌های شب‌های قدر در استان اصفهان

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به اعزام هزار مبلغ برای فعالیت‌های ماه مبارک رمضان، گفت: این افراد طی شب‌های قدر در مساجد، امام‌زاده‌ها، حسینیه‌ها و گلزارهای شهدای استان برنامه اجرا خواهند کرد.

حجت‌الاسلام مهدی فوقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره برنامه‌های شب‌های قدر در استان اصفهان اظهار کرد: امسال حدود هزار مبلغ در استان اعزام شد و یکی از محوری‌ترین برنامه‌های ابلاغ شده، پرداختن به دعای ابوحمزه، دعای افتتاح و احیای شب‌های قدر بود.

وی ادامه داد: این هزار نفر در مساجد، امام‌زاده‌ها، حسینیه‌ها و گلزارهای شهدای استان، برنامه اجرا خواهند کرد.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به اینکه در شهر اصفهان نیز طبق سنوات قبل در گلزار شهدا، مسجد سید، مسجد امام، مسجد جامع و امام‌زاده‌ها برنامه‌های متنوعی در نظر گرفته شده است، افزود: در اکثر مساجد محله‌ها مراسم برگزار خواهد شد. امسال در ماه مبارک رمضان شاهد تمرکز بیشتر مساجد روی بحث جزء‌خوانی و تفسیر قرآن کریم هستیم که یکی از اتفاقات خوب ماه مبارک در سال جاری است.

وی گفت: امسال شاهد یک همکاری خوب بین اجراکنندگان برنامه‌های مذهبی در شهر، همکاری بین شهرداری، سازمان تبلیغات و مجموعه‌های دیگر بودیم که تقویت مشارکت بین دستگاهی در این حوزه بیش از پیش دنبال می‌شود.

حجت‌الاسلام فوقی درباره استقبال مردم از مراسم ماه مبارک رمضان تصریح کرد: استقبال از برنامه‌ها و فعالیت‌های ماه مبارک رمضان همچون سال‌های گذشته مطلوب بوده، حتی در برنامه جزءخوانی قرآن کریم که همه روزه در چهارباغ در حال برگزاری است، شاهد این حضور مطلوب هستیم، اما باید تلاش کرد تا این نوع برنامه‌ها در مسیر خواسته‌های جوانان طراحی شود.

کد خبر 653087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.