نتایج هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال + جدول

رقابت‌های هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال، با برگزاری چهار دیدار شب گذشته به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رقابت‌های هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال، شب گذشته _جمعه، هجدهم فرودین‌ماه_ با پیگیری چهار دیدار به پایان رسید.

ذوب‌آهن یک _ گل‌گهر سیرجان صفر

دو تیم ذوب‌آهن و گل‌گهر سیرجان از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه فولاد شهر به مصاف یکدیگر رفتند و ذوب‌آهن میزبان با یک گل به پیروزی رسید. در دقیقه ۷۵، بازپس‌گیری توپ پشت محوطه جریمه گل‌گهر سبب شد سعید صادقی با حرکت از سمت راست و ارسال پاس برای امیرحسین جدی، او را در موقعیت گلزنی قرار دهد و در ادامه جدی با یک شوت دروازه گل‌گهر را باز کرد.

هوادار صفر_ پیکان یک

دو تیم هوادار و پیکان از ساعت ۱۹:۳۰ مقابل یکدیگر به میدان رفتند. در این دیدار تیم پیکان با تک گل ابراهیم صالحی به پیروزی رسید.

تراکتور یک _ سپاهان صفر

تیم‌های تراکتور و سپاهان از ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی یک بر صفر تراکتور به پایان رسید. در دقیقه ۶۴، با خطای ریگی روی گوستاوو، داور پنالتی اعلام کرد تا رضا اسدی ضربه پنالتی را به گل تبدیل کند.

آلومینیوم اراک صفر _ استقلال یک

تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک مقابل آلومینیوم به میدان رفت و با یک گل به پیروزی رسید. در دقیقه ۵۷، بازیکن استقلال پاسی در محوطه جریمه آلومینیوم اراک به مهدی قائدی داد و این بازیکن درحالی که سه بازیکن تیم حریف را پیش رو داشت با نگه داشتن توپ و نگاهی به دروازه آلومینیوم و شوتی دقیق دروازه پورحمیدی را باز کرد.

نتایج دیدارهای هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال

نتایج هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال+ جدول

جدول نتایج لیگ برتر

نتایج هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال+ جدول

کد خبر 653059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.