ثبت‌نام سه هزار و ۸۳۰ نفر برای حفظ قرآن در یزد

دبیر اجرایی طرح بالندگی «چهار هزار شهید، چهار هزار حافظ قرآن کریم» استان یزد گفت: تاکنون سه هزار و ۸۳۰ نفر از سراسر استان در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش ایمنا، روح‌الله مطهریان با اشاره به ثبت‌نام سه هزار و ۸۳۰ نفر از سراسر استان یزد در طرح بالندگی «چهار هزار شهید، چهار هزار حافظ قرآن کریم» اظهار کرد: از ابتدای رونمایی این طرح با حضور رئیس‌جمهور و آغاز فعالیت رسمی با حضور در شهرستان‌ها آئین‌نامه برای مؤسسات مجری تبیین شد و تاکنون نشست‌های متعدد برای تبیین طرح برگزار شده است.

وی با قدردانی از همکاری بخش‌های مختلف در سطح استان برای اجرای طرح مذکور افزود: از امروز با ثبت حضور و غیاب قرآن‌آموزان عضو طرح توسط مربیان گرامی، شهید هر قرآن‌آموز به عنوان یار معنوی به او اختصاص داده خواهد شد.

دبیر اجرایی طرح بالندگی «چهار هزار شهید، چهار هزار حافظ قرآن کریم» استان یزد گفت: ثبت‌نام در این طرح امکان‌پذیر است و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت ستاد به نشانی https://hefzyazd.ir/ نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند و در مدت چهار سالی که برای طرح پیش‌بینی شده، حافظ قرآن کریم شوند.

طرح بالندگی چهار هزار حافظ قرآن کریم به یاد چهار هزار شهید استان یزد با پیگیری اتحادیه قرآنی یزد به عنوان نخستین برگزارکننده این طرح حفظ کل قرآن در حال اجرا است.

هدف از اجرای طرح، حفظ قرآن به تنهایی نیست و این دوره‌ها همراه با تدبر در مفاهیم کاربردی و قابل اجرا در زندگی امروزی در قالب بسته‌های آموزشی متنوع است که در اختیار قرآن‌آموزان قرار می‌گیرد.

گفتنی است، استان یزد یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.

منبع: مهر

کد خبر 653017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.