دستگیری سارق و مالخر قطعات کولرهای آبی

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری سارق و مالخر قطعات کولرهای آبی با ۱۲ فقره سرقت در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ حسین بساطی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم و قطعات کولرهای آبی در شهرستان اصفهان، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران با اقدامات هوشمندانه پلیسی دو سارق و مالخر را شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیات‌هایی ضربتی آنها را در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه از جمله موتور کولر و کابل برق به ارزش دو میلیارد ریال کشف شد، تصریح کرد: متهمان دستگیر شده که دارای سوابق متعدد در زمینه سرقت و خرید و فروش اموال مسروقه هستند در تحقیقات اولیه انجام شده تاکنون به ۱۲ فقره سرقت اعتراف کردند.

وی با بیان که متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند، خاطرنشان کرد: مبارزه با سارقان و پیشگیری از وقوع سرقت از مهم‌ترین وظایف و اولویت‌های کاری مجموعه انتظامی است. شهروندان افزون بر رعایت نکات پیشگیرانه و رعایت توصیه‌های پلیس، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 652813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.