کشف ۱۰ میلیارد اموال مسروقه از مغازه‌های اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از انهدام باند پنج‌نفره سارقان مغازه و کشف ۱۰ میلیارد ریال اموال مسروقه در عملیات مأموران این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ حسین بساطی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت مغازه در شهرستان اصفهان، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با بررسی‌های میدانی و انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی موفق شدند اعضای باند پنج نفر سارقان را در ارتباط با این سرقت‌ها شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی، در عملیاتی ضربتی آن‌ها را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: در بازرسی مأموران از مخفیگاه متهمان مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه کشف و ارزش این اموال برابر اعلام نظر کارشناسان مربوطه ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی ادامه داد: متهمان دستگیر شده در تحقیقات اولیه تاکنون به پنج فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

سرهنگ بساطی خاطرنشان کرد: شهروندان و مالکان واحدهای صنفی ضمن رعایت توصیه‌ها و آموزش‌های پلیس درباره پیشگیری از سرقت، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 652096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.