افتتاح و بهره‌برداری از فرهنگسرای حکیم سمنان

هم‌زمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) در آیینی همراه با اجرای برنامه‌های شاد و مفرح، فرهنگسرای حکیم سمنان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آئین افتتاح فرهنگسرای حکیم، با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، فرماندار، اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار، مدیران شهری و جمعی از شهروندان سمنان همزمان با میلاد کریم اهل بیت امام حسن (ع) و با اجرای برنامه‌های شاد و مفرح برگزار شد و فرهنگسرای حکیم به بهره‌برداری رسید.

محمد حمیدی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در این آئین اظهار کرد: مدیریت شهری سمنان از ابتدای دوره کنونی، با وجود مشکلات مالی و اقتصادی فراوان، اقدامات جهادی خوبی را در راستای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام آغاز کرد و به بهره‌برداری رساند.

وی افزود: فرهنگسرای حکیم در محله‌ای کم‌برخوردار احداث شده و اجرای چنین پروژه‌هایی در این موقعیت مکانی از ضرورت بالایی برخوردار است.

سیدعلی مرتضی‌نژاد، شهردار سمنان نیز اظهار کرد: عملیات اجرایی تکمیل فرهنگسرای حکیم در دوره ششم مدیریت شهری با انجام عملیات‌های عمرانی و اجرایی مستمر و نصب تجهیزات و امکانات مورد نیاز، با اعتباری بالغ بر ۴۲ میلیارد ریال و در مساحت ۱۲۰۰ متر مربع به بهره‌برداری رسید و تقدیم به شهروندان شهر اخلاق سمنان شد.

کد خبر 652741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.