سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) گسترده‌تر از گذشته برگزار شود/اسکان زائران در شهر آفتاب

وزیر کشور با تاکید بر جایگاه والا و درخشان امام خمینی (ره) در جهان، خواستار اهتمام ویژه همه دستگاه‌ها و دست اندرکاران برگزاری مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی ایشان شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، احمد وحیدی در نشست بررسی تمهیدات برگزاری سی‌وچهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) اظهار کرد: ضروری است مراسم امسال در همکاری و همراهی همه متولیان و دستگاه‌ها با یکدیگر با عظمت‌تر و گسترده‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود.
وی بزرگداشت حضرت امام (ره) را بزرگداشت بزرگترین حرکت انقلابی دانست و افزود: این حرکت جهان را علیه استکبار و صهیونیسم و به نفع ملت‌های مظلوم، عدالت‌خواه و حقوق واقعی بشر در جهان بسیج کرده و به جلو می‌برد.
وزیر کشور در ادامه از استانداران سراسر کشور خواست در جلساتی که به همین منظور در استان‌ها برگزار می‌شود، هماهنگی‌های لازم را برای ساماندهی و فراهم کردن امکانات لازم جهت حضور هرچه بیشتر و گسترده آحاد مردم در این مراسم به عمل آورند.
وی یادآور شد: امسال از امکانات و زیرساخت‌های موجود در شهر آفتاب برای اسکان زائران مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) استفاده می‌شود.
شهر آفتاب به مساحت یکصد و بیست هکتار که فاز نخست آن در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۵ افتتاح شد، در بخش شمالی مرقد حضرت امام خمینی (ره) و در بزرگراه خلیج فارس قرار دارد.
دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) نیز در این نشست گفت: حضرت امام (ره) جایگاه عظیم، والا و بی بدیلی در انقلاب اسلامی دارد و لازم است با همکاری و همراهی همه دست‌اندرکاران مراسم، خدمات شایسته ای به زائران ایشان ارائه شود.
محمدعلی انصاری تصریح کرد: در نظام اسلامی ما خداوند نعمات و برکات فراوانی به ما ارزانی داشته و می‌دارد و این نعمت‌ها همه برگرفته از وجود حضرت امام (ره) است.
وی با اشاره به اینکه ضروری است امسال برنامه‌ریزی و اجرای بهتری در مقایسه با سال گذشته داشته باشیم، گفت: انتظار این است که امسال نیز با همکاری همه دستگاه‌ها، متولیان و مسئولان، مراسمی به یاد ماندنی و با عظمت متناسب با شخصیت حضرت امام (ره) برگزار کنیم.
دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی (ره) از وزیر کشور به عنوان یکی از ارادتمندان حضرت امام (ره) در ارتباط با هماهنگی‌های هرچه بهتر برای برگزاری مراسم سالگرد ارتحال تشکر و قدردانی کرد.
سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی امسال نیز همچون سال‌های گذشته در ۱۴ خرداد ماه در مرقد مطهر ایشان برگزار می‌شود.

کد خبر 652644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.