کشف ۲۹ هزار لیتر سوخت خارج از شبکه توزیع در کاشان

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از کشف ۲۹ هزار لیتر سوخت خارج از شبکه توزیع و دستگیری دو متهم در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ ایرج کاکاوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی، مأموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی با اقدامات هوشمندانه پلیسی از اقدام مجرمانه افرادی در حوزه حمل و نگهداری سوخت خارج از شبکه توزیع قانونی مطلع شدند و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد، متهمان ۲۹ هزار لیتر گازوئیل را از جنوب کشور داخل یک دستگاه تانکر بارگیری و در مسیر حرکت به سمت کاشان به طرز ماهرانه‌ای اقدام به تخلیه غیرقانونی سوخت می‌کنند. ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و اقدام به موقع مأموران خودروی مورد نظر شناسایی، ضمن کشف محموله سوخت دو متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان در پایان با تأکید بر برخورد قاطع پلیس با عوامل ایجاد اخلال در نظام اقتصادی کشور که به جهت منافع خود چشم طمع به منابع ملی دوخته‌اند، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در این زمینه مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 652619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.