اجرای طرح دستگیری قاچاقچیان و خرده‌فروشان مواد مخدر

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از اجرای طرح‌های محله‌محور و دستگیری قاچاقچیان و خرده‌فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر محلات شهر تهران توسط پلیس خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ ضرغام آذین اظهار کرد: طرح امنیت محله‌محور، شناسایی مناطق جرم‌خیز و آلوده در راستای دستورهای سلسله‌مراتبی فرماندهی و وظیفه ذاتی و تخصصی پلیس با هدف ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با هنجارشکنان جامعه، با اقتدار کامل در چند مرحله در سطح شهر تهران به ویژه مناطق مرکزی پایتخت اجرا شد.

وی افزود: تیم‌های عملیاتی پایگاه‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب در اجرای این طرح به صورت محسوس و نامحسوس در همه نقاط هدف در سطح حوزه استحفاظی گشت‌زنی هدفمند دارد و با اشراف اطلاعاتی و شناسایی مجرمان در زمینه توزیع و خرید و فروش مواد مخدر با هماهنگی مراجع قضائی و رعایت حقوق شهروندی و جوانب قانونی، نسبت به دستگیری قاطع مجرمان اقدام می‌کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: اجرای طرح پاک‌سازی و امنیت محله‌محور با هدف برقراری نظم و امنیت پایدار به صورت مستمر و شبانه‌روزی در سطح شهر تهران اجرا می‌شود و افراد می‌توانند هر گونه اخبار در زمینه جرایم مربوط به مواد مخدر را به سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و تلفن ۶۳۹۸۴۶۳۷ اعلام کنند.

کد خبر 652521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.