جشن‌های بزرگ فرهنگی و ورزشی در سمنان برگزار می‌شود

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان از برگزاری جشن‌های بزرگ فرهنگی و ورزشی در این شهر همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) خبر داد.

سیدکریم محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: جشن بزرگ «فرشته‌های آسمانی» ویژه دختران روزه‌اولی همزمان با میلاد باسعادت کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی (ع) در پارک بانوان فرشتا برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این جشن همراه با برنامه‌های جذاب، شاد و متنوع از جمله سرود، موسیقی و استندآپ کمدی اجرا خواهد شد و حضور در آن برای عموم بانوان آزاد است، افزود: هدف از برگزاری این جشن، تشویق نوجوانانی است که برای نخستین‌بار روزه می‌گیرند و نحوه برگزاری به شکلی برنامه‌ریزی شده است تا این قشر از جامعه برای انجام کارهای معنوی، به‌خصوص روزه تشویق و ترغیب شوند.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان با اشاره به برگزاری جنگ ورزشی کریمانه در مسجد الزهرا (س) این شهر خاطرنشان کرد: این جنگ ورزشی ویژه پسران ۱۲ تا ۱۶ سال همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) همراه با اجرای برنامه و سرگرمی‌های متنوع علمی، تفریحی، ورزشی، بازی و مسابقات جذاب شامل پینگ‌پنگ، فوتبال، طناب‌کشی، پانتومیم، مار و پله، دوزبازی، دارت و بازی‌های رایانه‌ای برگزار خواهد شد.

محمدی ادامه داد: ضیافت افطاری، نمایش فیلم، اهدای جوایز نفیس و بسته فرهنگی از دیگر برنامه‌های این جُنگ ورزشی است.

وی با تاکید بر اینکه این جشن‌ها در راستای ایجاد نشاط و امیدآفرینی برگزار می‌شود، گفت: این جشن‌ها به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان و با مشارکت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور استان سمنان، پایگاه مقاومت بسیج محمد رسول‌الله (ص) و اداره آموزش و پرورش شهرستان سمنان برگزار می‌شود.

کد خبر 652542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.