وجب به وجب کردستان آغشته به خون شهدا است

امام جمعه شهرستان قروه گفت: کردستان همان سرزمینی است که وجب به وجب آن، آغشته به خون شهدا است و امروز راه، همان راه است و فرزندان این سرزمین همچنان در راه دین پایدار و ثابت‌قدم هستند.

به گزارش ایمنا و به نقل از دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام عابدین رستمی امروز _چهارشنبه شانزدهم فروردین‌ماه_ در آئین وداع با پیکر مطهر شهید مدافع حرم «میلاد حیدری» که با حضور اقشار مختلف مردم ولایتمدار کردستان در مسجد جامع قروه برگزار شد، اظهار کرد: افتخار مردم قروه این است که در دهه ۹۰ بیش از ۴۰ شهید والامقام را تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند که دو شهید عزیز این شهرستان از شهدای مدافع حرم هستند.

وی با بیان اینکه تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم به خانواده شهید که امروز مفتخر به داشتن چنین شهیدی هستند، افزود: شهید به وجه‌الله نگاه می‌کند و آن مقام عالی را می‌بیند و این افتخار شهدا است.

حجت‌الاسلام رستمی با اشاره به اینکه کردستان سرزمین مجاهدت‌های خاموش و ایثار و فداکاری است، اضافه کرد: کردستان همان سرزمینی است که وجب به وجب آن آغشته به خون شهدا است و قبل از اینکه سپاه پاسداران در این استان تشکیل شود، این پیشمرگان مسلمان کرد بودند که در برابر ضدانقلاب ایستادند و امروز راه همان راه است و فرزندان این سرزمین همچنان در راه دین پایدار و ثابت‌قدم هستند.

گفتنی است، «میلاد حیدری» از مستشاران نظامی ایران در سوریه، دومین شهید مدافع حرمی است که شهرستان قروه در راه دفاع از تمامیت ارضی کشورمان و مقابله با تروریست‌ها تقدیم می‌کند.

پاسدار رشید اسلام «حیدری» سحرگاه جمعه یازدهم فروردین ۱۴۰۲ مصادف با نهم ماه مبارک رمضان، در حمله جنایت‌کارانه رژیم صهیونیستی در حوالی دمشق سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهید حیدری اصالتاً اهل روستای وینسار شهرستان قروه است که در شهرستان قرچک سکونت داشت.

این شهید والامقام در هنگام شهادت ۳۲ سال داشت و از وی دو فرزند شش و سه ساله به یادگار باقی مانده است.

کد خبر 652532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.