برخورد شورای شهر استرالیایی با تخلیه زباله در ساحل

شورای شهر ردلند استرالیا به‌منظور توقف تخلیه غیرقانونی زباله‌ها در ساحل شهر، افسر ویژه‌ برنامه‌ریزی استخدام کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، تخلیه غیرقانونی زباله نه‌تنها چشم‌انداز طبیعی شگفت‌انگیز ردلند را بدمنظر می‌کند، بلکه برای محیط‌زیست مضر است و تمیز کردن آن هزینه‌های بالایی برای شورا و در نتیجه پرداخت‌کنندگان مالیات در شهر دارد.

شهردار ردلند به‌منظور رفع این بحران بودجه‌ای ۲۲۰ میلیون دلاری طی یک‌سال تحت برنامه مشارکت محلی دولت کوئینزلند در زمینه دامپینگ (تخلیه) غیرقانونی تعیین کرده است.

شورای شهر ردلند خاطرنشان کرد که این کمک مالی به شورا امکان می‌دهد تا تحقیقات عمیق‌تری درباره تخلیه غیرقانونی زباله انجام دهد.

شورا ادامه داد که بودجه تصویب‌شده همچنین امکان خرید یک وسیله نقلیه، دوربین‌های نظارتی و تجهیزات لازم برای پیگیری و پیشگیری از این معضل را فراهم می‌کند که قرار است در نقاط شناسایی‌شده راه‌اندازی شود.

شورای شهر اطمینان داد با تهیه این ابزارها و نظارت اضافی می‌تواند از میزان تخلیه غیرقانونی زباله در ساحل شهر به‌میزان چشمگیری بکاهد.

شورای شهر ردلند از مردم خواست از رها کردن کالاهایی مانند تشک و مبلمان، مصالح ساختمانی، خودروهای فرسوده، قطعات خودرو و زباله‌های خطرناک مانند آزبست و لاستیک در طبیعت خودداری کنند.

برخورد شورای شهر استرالیایی با تخلیه زباله در ساحل

شورا خاطرنشان کرد که ضایعات سبز یکی از بزرگترین مشکلات ردلند در زمینه دفن غیرقانونی است، زیرا رها کردن چمن‌های کوتاه‌شده در پارک‌ها و اطراف درختان باعث گرم شدن خاک و پوسیدگی درختان از پایه می‌شود.

شورا ادامه داد: علاوه بر این مقدار زیادی از این قبیل زباله‌های غیرقانونی در بوته‌زارهای جزایر ردلند و به طور معمول در کنار جاده‌ها، پارک‌ها، پارکینگ‌ها، زمین‌های خالی و کنار سطل‌های تعبیه‌شده تخلیه می‌شود.

افسر ویژه برنامه‌ریزی شورای شهر راهکار مقابله با این بحران را تمرکز بر تشویق ساکنان به بازیافت بیشتر در زمینه زباله‌های عمومی و سبز معرفی کرد و افزود: مهم‌ترین پیام به جامعه این است که زباله‌های خود را به یکی از هشت مرکز بازیافت و زباله شهر تحویل دهند، در غیر این صورت به دلیل تخلیه غیرقانونی جریمه شوند.

شورای شهر ردلند یک شماره اختصاصی برای گزارش تخلیه غیرقانونی زباله‌ها تعیین کرده است تا از طریق گزارش‌های محلی با خاطیان برخورد شود.

کد خبر 652490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.