ساعت هوشمند Fire-Boltt Pristine مخصوص بانوان طراحی شده است

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که ساعت هوشمند Fire-Boltt Pristine با قابلیت تماس از طریق بلوتوث مخصوص بانوان طراحی شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت هندی Fire-Boltt نخستین ساعت هوشمند مخصوص بانوان را با نام Fire-Boltt Pristine طراحی کرده است، این محصول با ویژگی‌های پیشرفته‌ای که نیازها و اولویت‌های منحصربه‌فرد آن‌ها را برآورده می‌کند، برای حفظ سلامت زنان تولید شده است.

ساعت هوشمند Fire-Boltt Pristine دارای نمایشگر دایره‌ای شکل ۱.۳۲ اینچی با وضوح تصویر ۳۶۰ * ۳۶۰ پیکسل و قاب فولادی ضد زنگ با دکمه فلزی است. این محصول در دو نسخه با دو نوع بند سرامیکی و سلیکونی و در رنگ‌های صورتی، نقره‌ای، طلایی و سفید مرواریدی عرضه می‌شود، همچنین گجت یادشده دارای میکروفون و اسپیکر داخلی و همچنین بلوتوث برای برقراری تماس تلفنی است.

ساعت هوشمند Fire-Boltt Pristine از ۶۰ حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند و به کاربران این امکان را می‌دهد که سطح فعالیت خود را پیگیری کنند و پیشرفت خود را حین تمرین نظارت کنند. این ساعت از ویژگی‌هایی مانند حسگر ضربان قلب، سنسور سنجش اکسیژن خون، ردیاب چرخه قاعدگی و چرخه خواب بهره می‌برد. انرژی مورد نیاز آن نیز با استفاده از یک باتری ۲۱۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‎‌شود که تا ۱۵ روز شارژدهی دارد.

همچنین ساعت هوشمند Fire-Boltt Pristine دارای اعلان‌های هوشمند است و از دستیار صوتی هوش مصنوعی نیز پشتیبانی می‌کند. قیمت این محصول ۳۶ دلار ارزیابی شده است و دارای گارانتی یک ساله است.

کد خبر 652467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.