۱۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۳
گوشی Oppo A1 5G چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی Oppo A1 5G با تراشه Snapdragon 695 و نمایشگر FHD+ عرضه شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی Oppo A1 5G که اخیراً در وب‌سایت‌های TENAA و گیک‌بنچ مشاهده شده است، دارای ۶.۷۲ اینچی FHD+ LCD با رزولوشن ۱۰۸۰ * ۲۴۰۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی است. گوشی یادشده از تراشه Snapdragon 695 و پردازنده گرافیکی Adreno 619L بهره می‌برد.

گوشی Oppo A1 5G در دو نسخه با هشت یا ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی عرضه می‌شود. کاربران با استفاده از کارت حافظه microSD حافظه آن را تا یک ترابایت افزایش می‌دهند. این محصول با استفاده از رابط کاربری ColorOS 13 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۱۳ اجرا می‎‌شود.

یک دوربین دوگانه در پنل گوشی Oppo A1 5G تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین تشخیص عمق دو مگاپیکسلی می‎‌شود، یک فلاش LED نیز آن‌ها را همراهی می‌کند. دوربین سلفی این محصول نیز از حسگر هشت مگاپیکسلی بهره می‌برد. یک حسگر اثرانگشت نیز برای لبه کناری آن در نظر گرفته شده است.

گوشی Oppo A1 5G با ابعاد ۸.۲۵ * ۷۶.۱ * ۱۶۵.۶ میلی‌متر و وزن ۱۹۳ گرم عرضه می‌شود. انرژی مورد نیاز آن نیز با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‎‌شود. گزینه‌های اتصال آن نیز شامل شبکه 5G، شبکه 4G VoLTE دوگانه، Wi-Fi 802.11 ac، بلوتوث 5.3، GPS و پورت USB Type-C می‌شود.

کد خبر 652402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.