حمایت بیش از ۲۰۰۰ فرزند یتیم و نیازمند توسط نیکوکاران

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: نیکوکاران اصفهانی از شروع ماه مبارک رمضان تاکنون، حمایت از ۲۹۴۸ فرزند یتیم و نیازمند را به عهده گرفتند.

کریم زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اینکه اصفهانی‌ها در ایام ماه مبارک رمضان به حمایت از فرزندان ایتام و محسنین توجه بیشتری دارند، اظهار کرد: خیران از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون، حمایت ۲۹۴۸ نفر از فرزندان ایتام و محسنین را برعهده گرفته‌اند.

وی با اشاره به اینکه حامیان فرزندان ایتام و محسنین، یاری‌رسان این نهاد برای ارائه خدمات بهتر به نیازمندان هستند، افزود: ایام ماه مبارک رمضان، فرصت خوبی برای کسب معنویات بیشتر با حمایت از خانواده‌های نیازمند است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با بیان اینکه درحال‌حاضر بیش از ۳۰ هزار فرزند یتیم و نیازمند تحت پوشش این نهاد هستند، تصریح کرد: یتیم‌نوازی و رسیدگی به وضعیت ایتام، سنت انبیا و اولیای الهی است و کمیته امداد با مساعدت خیران این روش را ادامه خواهد داد.

وی با بیان اینکه بیش از پنج هزار فرزند یتیم و نیازمند تحت پوشش چشم‌انتظار حمایت نیکوکاران هستند، خاطرنشان کرد: حامیان نیکوکار می‌توانند آمادگی خود را برای حمایت از فرزندان طرح اکرام ایتام و محسنین با ثبت‌نام در سایت ekram.emdad.ir یا ارسال عدد یک به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۳۱ و مراجعه حضوری به تمامی دفاتر این نهاد در سراسر استان اعلام کنند.

کد خبر 652319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.