ارائه خدمات هلال‌احمر به بیش از ۲۰ هزار مسافر نوروزی

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: بیش از ۵۷۰ نفر از اعضای جوانان جمعیت هلال‌احمر استان زنجان به بیش از ۲۰ هزار مسافر نوروزی خدمات ارائه داده‌اند.

سید قاسم موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ارائه خدمات در قالب این طرح از بیست‌وپنجم اسفندماه سال گذشته در ۹ پست با شعار «جوانان سفیران ایمنی، سلامت و نشاط اجتماعی» در سطح استان زنجان آغاز شده بود.

وی ادامه داد: بیش از ۵۷۰ نفر از اعضای جوانان جمعیت هلال احمر استان زنجان به بیش از ۲۰ هزار مسافر نوروزی خدمات ارائه داده‌اند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: از مسافران نوروزی بهره‌مند از خدمات بشردوستانه، ۶۲۹۴ نفر از خدمات ایستگاه ایمنی و سلامت پست‌های ثابت استفاده کرده‌اند و ۳۵۶۹ نفر نیز از خدمات و مهارت‌های امدادی و بشردوستانه چهار اکیپ سحاب (سفیران حمایت‌های امدادی – بشردوستانه) بهره‌مند شده‌اند.

وی افزود: ۳۴۲۳ کودک نیز از فضای دوستدار کودک در پست‌های خدمات بشردوستانه استفاده کردند و برای ۱۶۳۲ نفر از مسافران آموزش و کنترل فشار خون در پست‌های خدمات بشردوستانه انجام شده است.

موسوی با بیان اینکه در پست‌های خدمات بشردوستانه پویش"بهرفت" راه اندازی شده است، تصریح کرد: این پویش با هدف بهبود رفتارهای ترافیک ساز است که ۳۶۳۰ نفر از مسئولان استانی، شهرستانی و مسافر نوروزی به این پویش ملحق شده‌اند و در کنار پست‌های خدمات بشردوستانه خیمه نماز نیز برای مسافران راه‌اندازی شده که می‌توانند در این خیمه‌ها نسبت به اقامه نماز اقدام کنند که تاکنون نیز ۱۰۱۳ نفر استقبال کرده‌اند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان خاطرنشان کرد: در کنار تمام فعالیت‌های مطرح شده، اعضای جوانان اقدام به توزیع ۶۹۴ اقلام زیست محیطی کردند.

کد خبر 652315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.