آغاز طرح نوروزی هلال‌احمر زنجان در ۲۵ پایگاه امدادی و پست خدمات بشردوستانه

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان از آغاز طرح نوروزی خبر داد و گفت: این طرح امسال در ۲۵ پایگاه امداد و نجات و پست، خدمات بشردوستانه در سطح استان ارائه می‌دهد.

سیدقاسم موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: از ۲۵ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای و پست خدمات بشردوستانه، ۱۶ پایگاه ثابت و پنج پست موقت امدادی در جاده‌های استان زنجان فعال شده است.

وی ادامه داد: پایگاه‌های موقت امدادی در عوارضی آزادراه زنجان_تبریز، در پلیس راه جاده ترانزیت زنجان_میانه، جاده خدابنده_بیجار در منطقه کرسف، گردنه قره آقاج جاده ابهر_خدابنده و قلعه حسینیه در خرمدره فعال شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: تیم‌های کوهستان، آنست، واکنش سریع، امداد هوایی و سایر تیم‌های امدادی در طرح نوروزی به صورت شبانه‌روزی در آماده‌باش کامل برای ارائه خدمات در حوادث احتمالی شده‌اند.

وی با اشاره به فعالیت ۹ پست خدمات بشردوستانه به مسافران نوروزی توسط اعضای جوانان، افزود: این خدمات با شعار جوانان سفیران ایمنی، سلامت و نشاط اجتماعی در سطح استان خدمات می‌دهند.

موسوی خاطرنشان کرد: در طرح نوروزی جمعیت هلال احمر استان زنجان بیش از ۳۵۰ نفر از امدادگران، اعضای جوانان و کارکنان هلال احمر در ۲۵ پایگاه امدادی و پست خدمات بشردوستانه تا ۱۴ فروردین سال جدید به مسافران خدمات ارائه خواهند داد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان تصریح کرد: از هم‌وطنان در خواست می‌کنم، در صورت گرفتار شدن در برف و کولاک، حوادث و بلایا می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز، برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس بگیرند.

کد خبر 648018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.