جابه‌جایی ۶۷۵۰۰ مسافر توسط تاکسی‌های اصفهان در نوروز ۱۴۰۲

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: در طول فعالیت این سازمان در ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان از بیست‌وپنجم اسفند ۱۴۰۱ تا دوازدهم فروردین سال‌ جاری ۶۷ هزار و ۵۰۰ مسافر جابه‌جا شده‌اند.

محمد پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به عملکرد سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان در طول فعالیت ستاد دائمی خدمات سفر این شهر اظهار کرد: فعالیت این سازمان برای نوروز ۱۴۰۲، با ۸۹۵۰ دستگاه تاکسی در ۶۳ خط ویژه از بیست‌وپنجم اسفند ۱۴۰۱ آغاز شد و دوازدهم فروردین سال جاری پایان یافت.

وی با بیان اینکه در این مدت ۶۷ هزار و ۵۰۰ مسافر با انجام ۲۷ هزار سفر جابه‌جا شده‌اند، افزود: ۱۵ ایستگاه به‌همراه ۵۰۰ دستگاه تاکسی، ویژه نوروز در نظر گرفته شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان تصریح کرد: در ایام نوروز ۲۶۵ نفر ساعت نظارت بر ناوگان تاکسیرانی، توسط دو اکیپ ۳۸ نفره در دو شیفت انجام شده است.

وی از افزایش ۵۰ درصدی نظارت‌ها نسبت به سال گذشته خبر داد و خاطرنشان کرد: تعداد تخلف‌های ثبت شده با کاهش ۸۰ درصدی نسبت به سال گذشته، ۲۰ مورد و شامل ۱۵ اعمال قانون و پنج تذکر کتبی بوده است.

پرورش اضافه کرد: دو شرکت حمل‌ونقلی در ستاد نوروزی ۱۴۰۲ فعال بود و خدماتی همچون تهیه موانع ترافیکی، استقرار بازرس، تهیه وسایل ارتباطی (بی‌سیم)، تهیه کیوسک و اعلام نرخ کرایه انجام گرفت.

کد خبر 652212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.