بیش از ۱۹ هزار اقدام توسط کمیته قضایی و انتظامی اصفهان

مسئول کمیته قضایی و انتظامی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه از صبح نخستین روز فعالیت این ستاد تا صبح چهاردهم فروردین سال‌جاری، ۱۳ هزار و ۱۷۵ مورد راهنمایی خودروی مسافران انجام شده است، گفت: در این مدت هدایت و ساماندهی ۲۹۸ متکدی و ۴۱۰ دست‌فروش در سطح این کلان‌شهر انجام شد.

روح‌الله ابوطالبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به فعالیت گشت‌های ویژه اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری در اصفهان (کمیته قضائی و انتظامی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان) اظهار کرد: در طول فعالیت ستاد ویژه نوروز ۱۴۰۲ و از ساعت ۷:۰۰ روز بیست‌وپنجم اسفند سال ۱۴۰۱ تا صبح چهاردهم فروردین سال‌جاری ۱۰۱۴ تذکر و اعمال قانون بازاریابان اسکان غیرمجاز (کلید به دستان) انجام شده است.

وی افزود: در این بازه زمانی ۵۰۸۲ چادر مسافرتی توسط نیروهای گشت ویژه اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان از سطح شهر جمع‌آوری شده است.

مسئول کمیته قضائی و انتظامی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه از صبح نخستین روز فعالیت ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان تا صبح چهاردهم فروردین ۱۳ هزار و ۱۷۵ مورد راهنمایی خودروی مسافران انجام شده است، گفت: در این مدت هدایت و ساماندهی ۲۹۸ متکدی و ۴۱۰ دست‌فروش در شهر انجام شد.

کد خبر 652206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.