اجرای برنامه‌های فرهنگی به مناسبت ماه مبارک رمضان

رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای اسلامی شهر یزد از اجرای برنامه‌های فرهنگی به مناسبت ماه مبارک رمضان در این شهر خبر داد و گفت: امسال همزمان با آماده‌سازی فضای شهر برای بهار طبیعت، دارالعباده یزد برای بهار عبادت نیز آماده شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فاطمه زارع امروز _دوشنبه چهاردهم فروردین_ در نشست کمیسیون خدمات و محیط‌زیست شهری شورای اسلامی شهر یزد اظهار کرد: سازمان فرهنگی سیما و منظر شهری شهرداری امسال همزمان با زیباسازی، فضای سبز شهری، شست‌وشو، نظافت بوستان‌ها، ساماندهی فضای سبز و گل‌کاری بهارانه، به‌دلیل آغاز ماه مبارک رمضان به اجرای برنامه‌های فرهنگی متعدد در سطح شهر پرداخت.

وی افزود: نصب المان‌های ماه خوب خدا در خیابان‌ها و میادین مختلف شهر، نصب بنرهای مناسبتی بهار عبادت، نصب هفت‌سین‌های نوروزی با رنگ و بوی رمضان و برگزاری جلسه توجیهی با انتظامات پارک‌ها برای کنترل و رعایت حجاب، از جمله برنامه‌های شهرداری در ماه مبارک رمضان است.

رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به بازدید اعضای شورا از ایستگاه‌های آتش‌نشانی در ایام نوروز گفت: در ایام نوروز آتش‌نشانان در محل‌های اسکان مسافران حضور مستمر داشتند تا از خطرات و حوادث احتمالی برای مسافران جلوگیری کنند که این موضوع بسیار قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه بسیاری از مسافران نوروزی که در ایام نوروز در شهر یزد حضور پیدا کردند رضایت بسیار خوبی از برنامه‌ها و خدمات شهرداری داشتند، ادامه داد: این رضایت حاصل چندین ماه تلاش مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر یزد در ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری است.

کد خبر 652047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.