مراسم وداع با شهیدان مدافع حرم حیدری و مهقانی‌جعفرآبادی

هم‌رزمان شهیدان مدافع حرم «میلاد حیدری» و «مقداد مهقانی‌جعفرآبادی» با حضور در کنار ضریح مطهر حضرت زینب (س) با این دو شهید گران‌قدر وداع کردند.

به گزارش ایمنا، در مراسم وداع با دو شهید مدافع حرم «میلاد حیدری» و «مقداد مهقانی‌جعفرآبادی» که در حرم حضرت زینب (س) برگزار شد، دوستان و یاران این دو شهید با پیکر مطهر و غرق به خون آنها وداع کردند.

مقداد مهقانی‌جعفرآبادی و میلاد حیدری در اثر حمله جنایت‌کارانه بامداد جمعه _یازدهم فروردین‌ماه_ بمب‌افکن‌های رژیم صهیونیستی به یکی از پایگاه‌های ارتش سوریه در اطراف دمشق به شهادت رسیدند.

امروز صبح و شب گذشته نیز دو مراسم وداع برای با این دو شهید گرانقدر مدافع حرم در حرم حضرت رقیه (س) و با حضور رزمندگان فاطمیون، مستشاران و کارگزاران جمهوری اسلامی برگزار شد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی اطلاعیه‌ای با اعلام خبر شهادت پاسداران اسلام میلاد حیدری و مقداد مهقانی‌جعفرآبادی، با محکومیت سکوت و بی عملی مجامع مؤثر جهانی در قبال جنایت آفرینی‌ها و تجاوزات مکرر رژیم صهیونیستی و ادامه نقض حاکمیت و تمامیت سرزمینی یک کشور مستقل عضو سازمان ملل (سوریه)، تاکید کرد که بی‌تردید رژیم جعلی و جنایتکار صهیونیستی پاسخ این جنایت را دریافت خواهد کرد.

در این اطلاعیه با تبریک و تسلیت شهادت این افسران مؤمن، مخلص، فداکار و پاکباخته به خانواده‌های معظم و آحاد هم‌رزمان مجاهد و گرانقدر ایشان اعلام شده که آئین‌های تشییع، تدفین و خاکسپاری این دو شهید عالی‌قدر متعاقباً به آگاهی ملت شریف ایران رسانده خواهد شد.

منبع: ایرنا

کد خبر 651859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.