رکورد بیش از یک میلیون نفر شب‌خواب در شهر اصفهان شکسته شد / تعطیلی تمام ستادهای هدایت

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه رکورد بیش از یک میلیون نفر شب‌خواب در این کلان‌شهر شکسته شده است، گفت: تمام ستادهای هدایت ورودی‌های اصفهان تعطیل شده و با توجه به شرایط جوی، مکان‌های تفریحی مانند تله‌سیژ، اماکن گردشگری ناژوان و تله‌کابین صفه تعطیل است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدعلی معرک‌نژاد امروز _یکشنبه سیزدهم فروردین_ در برنامه رادیویی «صدای شهر» اظهار کرد: سیزدهمین و آخرین روز تعطیلات نوروزی و روز طبیعت در حال سپری شدن است.

وی افزود: از بیست‌وپنجم اسفند سال گذشته تا دوازدهم فروردین سال جاری که آخرین روز فعالیت ستاد خدمات سفر شهر اصفهان بود، تمام کمیته‌های ستاد با همکاری تمام نهادها و ارگان‌ها مانند میراث فرهنگی، آموزش و پرورش، هلال احمر، اورژانس، آتش‌نشانی و سایر دستگاه‌ها تلاش کردند تا نوروز متفاوت و خوبی را در اصفهان رقم بزنند؛ هیچ مورد خاصی که باعث صدمه جانی در باغ فدک شود را نداشتیم که جا دارد از زحمات و خدمات تمام دست‌اندرکاران قدردانی کنم.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه نوروز امسال رکورد بیش از یک میلیون نفر شب‌خواب نیز در شهر اصفهان شکسته شد و سعی کردیم با مدیریت فضاها، اسکان مسافران به خوبی انجام شود، تصریح کرد: به‌دلیل بازگشایی مدارس و مراکز آموزش عالی، از شب گذشته اسکان در مدارس آموزش و پرورش و خوابگاه‌های دانشجویی متوقف شد و در صورت ورود مسافر با اولویت هتل‌ها، مهمان‌پذیرها و منازل استیجاری، اسکان آن‌ها انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: باغ فدک همچنان میزبان مسافران است، اما با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان با روز طبیعت، امروز میزبان شهروندان اصفهانی نخواهیم بود و از ورود آن‌ها ممانعت به عمل می‌آید.

معرک‌نژاد اظهار کرد: تمام ستادهای هدایت در ورودی‌های شهر تعطیل شده است و با توجه به وزش باد و شرایط جوی، مکان‌های تفریحی همچون تله‌سیژ و اماکن گردشگری ناژوان و تله‌کابین صفه تعطیل اما سایر مراکز عمومی شهر باز است و شهروندان و مسافران می‌توانند از خدمات آن‌ها بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه از تمام شهروندان روزه‌دار دعوت می‌کنم روز سیزدهم فروردین را با حضور و صرف افطاری در طبیعت، آخرین روز تعطیلات نوروزی را به پایان برسانند، ادامه داد: امیدواریم شهروندان و مسافران انتقادها و پیشنهادهای خود را با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان در میان بگذارند تا روزها و سال‌های آینده با رفع این نواقص در خدمت آن‌ها باشیم.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: با توجه به اینکه فردا _دوشنبه چهاردهم فروردین_ نخستین روز فعالیت مدارس در سال جدید است، ترافیک خاصی را در معابر شهر شاهد خواهیم بود، لذا اتوبوسرانی این کلان‌شهر از ساعت ۵:۳۰ بامداد سرویس‌دهی خود به شهروندان را آغاز خواهد کرد.

وی گفت: از خانواده‌ها و شهروندان درخواست داریم با مدیریت و برنامه‌ریزی سفرهای درون‌شهری خود، کمک کنند تا فردا کمترین ترافیک را در سطح شهر داشته باشیم.

کد خبر 651790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.