شرایط خوبی برای پذیرایی از مسافران نوروزی نصف‌جهان فراهم شد

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه تلاش مجموعه مدیران شهری به‌نحو مطلوبی به ثمر نشست و از نخستین روزهای تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ شاهد حضور مسافران نوروزی در نصف‌جهان بودیم، گفت: شرایط خوبی برای اسکان، پذیرایی و حضور در مراکز تفریحی و تاریخی در این کلان‌شهر فراهم شد.

محمد نورصالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: از ماه‌های قبل از نوروز، ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با محوریت شهرداری‌ها تشکیل شد که سایر دستگاه‌ها بسته به خدماتی که به مسافران نوروزی ارائه می‌کنند در این ستاد حضور یافتند.

وی افزود: تلاش مجموعه مدیران شهری به‌نحو مطلوبی به ثمر نشست و از نخستین روزهای تعطیلات نوروز شاهد حضور مسافران نوروزی در نصف‌جهان بودیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: شرایط خوبی برای اسکان، پذیرایی و حضور در مراکز تفریحی و تاریخی در شهر فراهم شد و شهروندان نیز با توجه به زمان فراغت و تعطیلی این ایام در این مراکز حضور یافتند.

وی با بیان اینکه نوروز ۱۴۰۲ با جاری شدن زاینده‌رود در اصفهان همراه بود که امیدواریم این جریان دائمی شود، افزود: امیدواریم تلاش مدیران استانی را مسئولان ملی نیز پاسخ دهند تا با توجه به بارش‌های سال زراعی، جریان دائمی بزرگ‌ترین رودخانه فلات مرکزی ایران را داشته باشیم.

نورصالحی تصریح کرد: در مجموع تمام اقدامات باعث شد سال ۱۴۰۲ به‌خوبی آغاز شود و شهروندان و گردشگران خاطره خوشی از روزهای ابتدایی سال داشته باشند.

کد خبر 651536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.