تعداد مسافران نوروزی اصفهان از مرز یک‌ میلیون نفر گذشت / عید فطر پیک دوم سفرها به نصف‌جهان

مسئول کمیته اسکان ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: در مجموع از بیست‌وپنجم اسفند ۱۴۰۱ تاکنون بیش از یک میلیون مسافر در نصف‌جهان اسکان یافته‌اند.

جواد شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شب گذشته و در پانزدهمین شب فعالیت ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان، میزبان بیش از ۵۰ هزار مسافر بودیم.

وی افزود: با توجه به همدلی و همگرایی بین دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی، اسکان مسافران نوروزی با نهایت امنیت، سلامت و آرامش در شهر اصفهان انجام شد و در مجموع از بیست‌وپنجم اسفند ۱۴۰۱ تاکنون بیش از یک میلیون مسافر در نصف‌جهان اسکان یافتند.

مسئول کمیته اسکان ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان خاطرنشان کرد: شب گذشته تمام مراکز اقامتی از جمله هتل‌ها و مهمان‌پذیرها، منازل استیجاری، مدارس آموزش و پرورش و باغ فدک میزبان مسافران نوروزی بود و مشکلی از بابت اسکان آن‌ها نداشتیم.

وی اضافه کرد: در مدارس آموزش و پرورش بالغ بر ۱۵ هزار مسافر، در منازل استیجاری حدود ۱۰ هزار نفر و در باغ فدک ۱۵۲۴ خودرو پذیرش شدند و ۷۵۰۰ مسافر اسکان یافتند.

شفیعی تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود پیک دوم سفرها به اصفهان در سال جاری در ایام پایانی ماه مبارک رمضان و عید فطر باشد که تدابیر لازم برای برنامه‌ریزی اسکان مسافران در حال پیگیری است.

وی گفت: سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان به‌صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه ظرفیت باقی‌مانده مراکز اقامتی به گردشگران است.

کد خبر 651406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.