مروری بر تازه‌ترین سریال‌های نمایش خانگی

جدول پخش هفتگی سریال‌های شبکه نمایش خانگی بعد از مدت‌ها، از چند هفته گذشته با شروع پخش چند سریال جدید، دستخوش تغییر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جدول پخش هفتگی سریال‌های شبکه نمایش خانگی بعد از مدت‌ها از چند هفته گذشته با شروع پخش چند سریال جدید دستخوش تغییر شد. این تغییرات با پایان پخش سریال‌های «روزی روزگاری مریخ» و «بی‌گناه» و اضافه شدن چند سریال جدید در ایام تعطیلات عید نوروز تکمیل می‌شود. در بین سریال‌های جدید، پخش «سقوط» به دلیل مینی‌سریال بودن بعد از ۹ قسمت و سریال «جیران» هم به پایان رسید. از سوی دیگر، پخش فصل سوم سریال پرطرفدار و پرهیجان «پوست شیر» هم ادامه دارد.

در این مطلب سریال‌های جدید و در حال پخش شبکه نمایش خانگی را با ذکر جزئیاتی از هر سریال معرفی شده است؛ «سرگیجه» دومین تجربه سریال‌سازی «بهرنگ توفیقی» بعد از سریال موفق «آقازاده» و «رهایم کن» دومین تجربه سریال‌سازی «شهرام شاه‌حسینی» بعد از سریال پربیننده «می‌خواهم زنده بمانم» است. «آکتور» به کارگردانی «نیما جاویدی» کارگردان بجنوردی که شاهد هنرنمایی دوباره او در عرصه کارگردانی و این بار در شبکه نمایش خانگی هستیم.

درخشش تعدادی از ستاره‌های بازیگری در سریال‌های شبکه نمایش خانگی از نکات قابل‌توجهی است که باعث شده است این سریال‌ها مخاطبان فراوانی را به خود جذب کنند.

مروری بر تازه‌ترین سریال‌های نمایش خانگی

سرگیجه

کارگردان: بهرنگ توفیقی

بازیگران: حامد بهداد، هادی حجازی فر، رعنا آزادی‌ور، مهراوه شریفی نیا، شبنم مقدمی، هومن سیدی، پیام دهکردی و فرید سجادی‌حسینی

خلاصه سریال: «کامران» بعد از یک اتفاق با «پیمان» درگیر و سپس ناپدید می‌شود. سرقت از شرکتی که کامران مدیریت آن را برعهده داشت و چالش‌های شرکت پس از ناپدید شدن کامران موجب بروز اتفاق‌های مختلفی می‌شود که پای پلیس را به ماجرا باز می‌کند.

درباره سریال: «بهرنگ توفیقی» کارگردان سریال جذاب و خوش‌ساخت «آقازاده»، در دومین تجربه سریال سازی‌اش در شبکه نمایش خانگی، «سرگیجه» را کارگردانی کرده است. «هومن سیدی» که پیش‌ازاین با سریال‌های «عاشقانه»، «گیسو»، «قورباغه» و «گلشیفته» به عنوان بازیگر در شبکه نمایش خانگی خوش درخشیده بود، تصمیم دارد تا با این سریال هم بار دیگر تبحر خود را در بازیگری نشان دهد. همچنین «هادی حجازی فر» که هم اکنون در بالاترین میزان محبوبیت با بازی در سریال «پوست شیر» قرار دارد، در سریال «سرگیجه» هم مخاطبان زیادی را به خود جلب کرده است. «رعنا آزادی‌ور» هم که سابق بر این با سریال خوب «زخم کاری» در شبکه نمایش خانگی حضور داشت، این روزها با «جیران» هم در این شبکه حضور دارد.

زمان پخش: پخش «سرگیجه» از بیست‌وششم دی شروع شد و هر دوشنبه قسمت جدید آن منتشر می‌شود.

مروری بر تازه‌ترین سریال‌های نمایش خانگی

دیو و ماه پیشونی

کارگردان: حسین قناعت

بازیگران: علی صادقی، لیلا اوتادی، حسن پورشیرازی، افسانه بایگان، ستایش موسوی، رامین ناصرنصیر، نگین معتضدی، رضا شفیعی‌جم، رابعه اسکویی و میرطاهر مظلومی

خلاصه سریال: سریال «دیو و ماه‌پیشونی» که ویژه کودک و نوجوان ساخته شده است، داستان زندگی کیمیاگری با دختر ششم ساله‌اش «شهربانو» و همسر باردارش «پرنیان» را به تصویر کشیده است که در زیرزمین خانه‌اش یک آزمایشگاه دارد و به تولید اکسیر مشغول است اما ناگهان یک روز بر اثر کشف چند اکسیر جدید، توسط فردی ناشناس، طلسم می‌شود.

درباره سریال: دیو و ماه‌پیشونی موزیکال است و توجه به شعر و سرود و فضای موزیکال باعث شده است که هر قسمت مخاطب با چند قطعه آهنگ همراه شود و از این منظر می‌توان این سریال را اثری شاد و جذاب برای کودکان توصیف کرد.

«ستایش موسوی» بازیگر آینده‌دار در این سریال در نقش «ماه‌پیشونی» بازی می‌کند و جنبه‌های کمدی سریال با حضور «علی صادقی» در نقش اصلی از جذابیت‌های این اثر نمایش خانگی است. «حسین قناعت» از معدود فیلم‌سازان سینمای ایران است که تمرکز جدی خود را بر تولید آثار کودک گذاشته است. او تجربه سریال‌سازی را از دهه ۸۰ و با ساخت چهار سریال در تلویزیون ادامه داد که آخرین آن سریال «شش قهرمان و نصفی» بود که نوروز سال ۹۷ از تلویزیون پخش شد.

زمان پخش: پخش این سریال از شانزدهم اسفند شروع شد و هر سه‌شنبه قسمت جدید آن منتشر می‌شود.

مروری بر تازه‌ترین سریال‌های نمایش خانگی

مترجم

کارگردان: بهرام توکلی

بازیگران: صابر ابر، مهتاب ثروتی، پانته‌آ پناهی‌ها، مهرانه مهین‌ترابی، مجتبی پیرزاده، مارال بنی‌آدم و سولماز غنی

خلاصه سریال: مترجمی جوان در شغلش مسیرهای تازه‌ای را کشف می‌کند که رفتن در این مسیرهای پر پیچ و خم باعث می‌شود تا او به رازی خانوادگی پی ببرد که بر زندگی و آینده خود و خانواده‌اش سایه می‌اندازد.

درباره سریال: «مترجم» اولین سریال «بهرام توکلی» به عنوان کارگردان در شبکه نمایش خانگی است. «توکلی» پیش‌تر به واسطه نگارش فیلم‌نامه سریال «نهنگ آبی» با شبکه نمایش خانگی همکاری کرده بود. ژانر سریال «مترجم»، درام و رازآلود است.«صابر ابر» در «مترجم»، دومین سریال شبکه نمایش خانگی خود را بعد از «قورباغه» بازی می‌کند. «پانته‌آ پناهی‌ها» هم چهارمین سریال خود در شبکه نمایش خانگی را بعد از «شهرزاد»، «کرگدن» و «خاتون» بازی می‌کند. مترجم در ۱۵ قسمت ساخته شده است.

زمان پخش: پخش این سریال از بیست‌وهشتم شروع شد و هر چهارشنبه قسمت جدید آن منتشر می‌شود.

مروری بر تازه‌ترین سریال‌های نمایش خانگی

آکتور

کارگردان: نیما جاویدی

بازیگران: نوید محمدزاده، احمد مهران‌فر، هانیه توسلی، هستی مهدوی، مهراوه شریفی‌نیا، هومن برق‌نورد، گلاره عباسی و سها نیاستی

خلاصه سریال: «آکتور» درباره زندگی پر فراز و نشیب چند بازیگر مستعد تئاتر است که بعد از پیشنهادی که به آن‌ها می‌شود زندگی‌شان دستخوش ماجراهایی پیچیده می‌شود. در این سریال از بازیگران شناخته شده کشورمان در نقش‌های «علی»، «مرتضی»، «آلما»، «نازی»، «سارا» و «صمدیان»، بازی‌های قابل‌توجهی را تاکنون شاهد بوده‌ایم.

درباره سریال: تولید این سریال از آذر ۱۴۰۰ برای پخش در ۲۶ قسمت آغاز شد. «آکتور» اولین تجربه سریال‌سازی «نیما جاویدی» است. «جاویدی» کارگردان جوان سینما که متولد بجنورد است پیش‌ازاین ۲ فیلم سینمایی ساخته که مورد توجه منتقدان و مردم قرار گرفته است. او با پشتوانه ساخت «ملبورن» و «سرخ‌پوست» سراغ ساخت سریالی رفت که نقش اول آن را هم به «نوید محمدزاده» سپرد تا بعد از «سرخ‌پوست»، این سریال دومین همکاری مشترک این بازیگر و کارگردان باشد. «محمدزاده» بعد از بازی در سریال «قورباغه» دومین تجربه بازی در سریال‌ها را پشت سر می‌گذارد. «احمد مهران‌فر» هم شش فصل در سریال «پایتخت» درخشید و تجربه‌های موفقی در شبکه نمایش خانگی دارد.

زمان پخش: پخش «آکتور» از ششم بهمن شروع شد و هر پنجشنبه قسمت جدید آن منتشر می‌شود.

رهایم نکن

کارگردان: شهرام شاه‌حسینی

بازیگران: محسن تنابنده، هوتن شکیبا، هدی زین‌العابدین، مهدی حسینی‌نیا، بابک کریمی، مونا احمدی، مائده طهماسبی، شهرام قائدی، آزاده صمدی، حسن معجونی و یوسف تیموری

خلاصه سریال: «هاتف» و «حاتم» دو برادر از یک خانواده سرشناس ساکن سیاهرود هستند. حاتم پسر ارشد خانواده، دلداده پرستار بچه‌اش، «مارال» است در حالی که هنوز ابهامات زیادی درباره سرنوشت زن سابقش در میان اهالی سیاهرود وجود دارد. مارال می‌فهمد جان برادرش در خطر است.

حاتم در پی کمک به مارال و پیگیری ماجرا متوجه می‌شود داستان برادر او به برادر کوچک خودش هاتف که چند سالی است به تهران مهاجرت کرده، گره خورده است.

درباره سریال: «رهایم کن» تازه‌ترین تجربه کارگردانی «شهرام شاه‌حسینی» در عرصه شبکه خانگی بعد از سریال جذاب و پربیننده «می‌خواهم زنده بمانم» است. این سریال در ژانر عاشقانه و اجتماعی در سکوت خبری جلوی دوربین رفت و در زمان تولید، هیچ خبر و عکسی از آن منتشر نشد. «رهایم کن» را مجید مولایی تهیه و تولید کرده است. او به اتفاق «محمد شایسته» نخستین سریال خانگی «شهرام شاه‌حسینی» با نام «می‌خواهم زنده بمانم» را تهیه کرده بود.

کد خبر 651383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.