به‌روز کردن تجهیزات و ارتقای ایمنی تأسیسات شهری اصفهان

مسئول کمیته تأسیسات و تجهیزات شهری ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: به‌روز کردن تجهیزات و بالابردن ایمنی تأسیسات برای خدمت‌رسانی بیشتر به مسافران از جمله اهداف کمیته تاسیسات و تجهیزات شهری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدمهدی حسینی امروز _پنجشنبه دهم فروردین_ در برنامه رادیویی «صدای شهر» اظهار کرد: یکی از زیرساخت‌های مهم ارائه خدمات به شهروندان و مسافران تأسیسات شهری شامل نورپردازی ابنیه تاریخی، تأسیسات عمومی پارک‌ها و فضاهای عمومی مثل تجهیزات آب آشامیدنی و سرویس‌های بهداشتی است.

وی با بیان اینکه کمیته تأسیسات و تجهیزات شهری ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان در زمینه نگهداری و تعمیر این تأسیسات و تجهیزات شهری اقدام می‌کند، افزود: در این عرصه در جهت رفاه حال شهروندان و مسافران ۱۲۰ هزار پایه روشنایی در بوستان‌ها و پارک‌ها و اماکن عمومی شهر اصفهان و ۳۰۰ سرویس بهداشتی وجود دارد.

مسئول کمیته تأسیسات و تجهیزات شهری ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان تصریح کرد: به‌روز کردن تجهیزات و بالابردن ایمنی تأسیسات برای خدمت‌رسانی بیشتر به مسافران از دیگر اهداف این کمیته است.

وی افزود: پشتیبانی خدمات برق برای اجرای ویژه‌برنامه‌های مختلف فرهنگی و دینی در ایام نوروز از دیگر رسالت‌های این کمیته است، همچنین اجرای نورپردازی اماکن توسط این کمیته و تصویب این طرح‌ها بر عهده سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان است.

حسینی خاطرنشان کرد: کمیته تأسیسات و تجهیزات شهری ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان در این ایام تیمی ۶۵ نفره است که با تلاش همه‌جانبه در صدد خدمات‌رسانی با کیفیت به مسافران هستیم.

کد خبر 651241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.