۱۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۳
تصاویری از گوشی Asus ROG Phone 7 منتشر شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد اخیرا تصاویری از از گوشی Asus ROG Phone 7 منتشر شده است که بعضی از ویژگی‌های آن را به نمایش می‌گذارد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، اخیراً تصاویری از گوشی Asus ROG Phone 7 منتشر شده است که نشان می‌دهد این محصول از نظر طراحی بسیار شبیه نسل قبلی خود، ROG Phone 6، است. قسمت جلویی دستگاه دارای حاشیه‌های کمی ضخیم است و دوربین سلفی آن نیز در سمت راست بالای نمایشگر قرار گرفته است. اسپیکرهای دوگانه در لبه بالایی و پایینی محصول واقع شده است. همچنین، درگاه USB Type-C و جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری آن نیز در لبه پایینی تعبیه شده‌اند. کلیدهای تنظیم صدا و دکمه پاور نیز در لبه سمت راست گوشی قرار دارند.

انتظار می‌رود که گوشی Asus ROG Phone 7 دارای نمایشگر بزرگ ۶.۷۸ اینچی E4 AMOLED با نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز و رزولوشن +Full HD است. این محصول از تراشه کوالکام Snapdragon 8 Gen 2 بهره می‌برد که با حافظه رم LPDDR5X و حافظه ذخیره‌سازی داخلی UFS 4.0 همراه است. گوشی Asus ROG Phone 7 با استفاده از رابط کاربری ROG UI مبتنی بر سیستم‌عامل Android 13 OS اجرا می‎‌شود.

مدل پایه گوشی Asus ROG Phone 7 دارای دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی است. یک دوربین سه‌گانه نیز در پنل پشتی گوشی تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین پنج مگاپیکسلی می‎‌شود. انرژی مورد نیاز آن نیز با استفاده از یک باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‎‌شود و از فناوری شارژ سریع ۶۵ واتی بهره می‌برد.

گوشی Asus ROG Phone 7 گواهی IP54 را دریافت کرده است، بنابراین در برابر آب و گردوغبار مقاوم است. وزن این محصول کمتر از ۲۴۰ گرم است، قیمت آن نیز تقریباً ۵۸۰ دلار است و در سیزدهم آوریل در بازارهای مختلف آمریکا، چین، تایوان و هند عرضه خواهد شد.

کد خبر 651202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.