گوشی iQOO Neo 7 Racing Edition چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی iQOO Neo 7 Racing Edition از تراشه Snapdragon 8 Plus Gen 1 بهره می‌برد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، iQOO قصد دارد در تاریخ ۲۹ دسامبر از گوشی iQOO Neo 7 Racing Edition رونمایی کند؛ این برند هفته گذشته تأیید کرد که گوشی جدید از تراشه Sanpdragon 8 Plus Gen 1 بهره می‌برد و انرژی مورد نیاز آن نیز از طریق یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‏‌شود و از فناوری شارژ ۱۲۰ وات بهره می‌برد، بنابراین فقط در عرض هشت دقیقه از صفر تا ۵۰ درصد شارژ می‎‌شود. یک اسلات سیم‌کارت، یک میکروفون، یک پورت USB-C و یک اسپیکر در لبه پایینی گوشی تعبیه شده است؛ به نظر می‌رسد که این محصول جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری ندارد.

گوشی iQOO Neo 7 Racing Edition دارای نمایشگر ۶.۷۸ اینچی AMOLED با رزولوشن ۱۰۸۰ * ۲۴۰۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است. این محصول با هشت، ۱۲ یا ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸، ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی عرضه می‌شود و با استفاده از رابط کاربری OriginOS مبتنی بر سیستم‌عامل Android 13 OS اجرا می‏‌شود.

یک دوربین سه‌گانه در پنل پشتی گوشی iQOO Neo 7 Racing Edition تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دو دوربین هشت و دو مگاپیکسلی می‏‌شود. یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی نیز روی نمایشگر این محصول قرار گرفته است. اسکنر اثرانگشت آن نیز در قسمت پایین صفحه‌نمایش قرار دارد.

کد خبر 629407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.