تعمیر، تجهیز و راه‌اندازی دوباره ۱۵ پل مکانیزه عابرپیاده در اصفهان

مسئول کمیته حمل‌ونقل و ترافیک ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با اشاره به راه‌اندازی دوباره ۱۵ پل مکانیزه عابر پیاده قبل از ایام نوروز ۱۴۰۲ گفت: نصب پل‌های عابرپیاده مناطق مرکزی و محدوده مناطق سه و یک به علت شرایط فیزیکی معابر و سرعت پایین خودروها، اولویت کمتری نسبت به دیگر مناطق شهری دارد.

حمید آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به راه‌اندازی دوباره ۱۵ پل مکانیزه عابر پیاده قبل از ایام نوروز ۱۴۰۲ اظهار کرد: در حال حاضر ۱۲۸ پل روگذر عابر پیاده در شهر اصفهان وجود دارد که ۲۸ دستگاه مکانیزه شامل پله برقی و آسانسور و ۱۰۰ دستگاه غیرمکانیزه است.

وی با تاکید بر ضرورت ایجاد تسهیلات جهت تردد ایمن عابران پیاده و اهمیت نقش عابران در گستره حمل‌ونقل و ترافیک افزود: با توجه به محدودیت‌های مالی و افزایش هزینه‌های تأمین و احداث پل‌های مکانیزه عابر پیاده، شهرداری اصفهان با مشارکت بخش خصوصی اقدام به راه‌اندازی تعدادی از پل‌های مکانیزه کرده است.

مسئول کمیته حمل‌ونقل و ترافیک ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه بیشترین تعداد پل مکانیزه عابر پیاده نصب شده در سطح محدوده رینگ دوم و ورودی شمالی اصفهان است، خاطرنشان کرد: مناطق چهار، هفت، پنج و ۱۳ به ترتیب بالاترین پل مکانیزه نصب شده را دارد.

وی با استناد به پراکنش پل‌های عابر پیاده در سطح شهر اصفهان اضافه کرد: برای نصب پل‌های عابرپیاده، مناطق مرکزی و محدوده مناطق سه و یک به علت شرایط فیزیکی معابر و سرعت پایین خودروها، اولویت کمتری نسبت به دیگر مناطق شهری دارد و روشنایی بیشتر پل‌های مکانیزه شهر نیز در راستای افزایش ایمنی عابران انجام شده است.

کد خبر 651035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.