کاهش ۲۳ درصدی تصادفات منجربه فوت

رئیس پلیس راهور فراجا با اشاره به کاهش ۲۳ درصدی تصادفات منجربه فوت در روزهای اخیر گفت: مردم عزیز زمان بازگشت از سفر را مدیریت کنند.

به گزارش ایمنا، سردار کمال هادیانفر، رئیس پلیس راهور فراجا در حاشیه بازدید رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح از مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور اظهار کرد: سال گذشته بیش از ۷۳ میلیون خدمت در حوزه شماره‌گذاری رسیدگی به تصادفات توقیف و رفع توقیف، ارائه شد.

وی با اشاره به توسعه خدمات پلیس راهور در حوزه الکترونیک، گفت: در سال گذشته بسیاری از خدمات را در قالب هوشمندسازی ارائه دادیم.

رئیس پلیس راهور فراجا با بیان اینکه تقریباً میزان رضایت‌مندی از خدمات پلیس بیش از ۸۳.۵ درصد است، اذعان کرد: در روز جاری تقریباً محورهای شمالی پرتراکم است و پیش‌بینی ما این است که از روز یازدهم به ویژه دوازدهم فروردین، پیک برگشت شروع خواهد شد.

هادیانفر خاطرنشان کرد: درحال‌حاضر انباشت وسایل نقلیه در استان‌ها و شهرستان‌ها را شاهد هستیم؛ استدعا می‌کنیم مردم عزیز مدیریت زمان سفر کنند و افرادی که زودتر سفر کردند، این روزها را برای بازگشت در نظر بگیرند.

وی با اشاره به کاهش ۲۳ درصدی تصادفات منجر به فوت اذعان کرد: در حال حاضر روند تصادفات فوتی کاهشی است.

رئیس پلیس راهور فراجا تصریح کرد: ساعت ۱۲ تا ۸ شب بیشترین تصادفات رخ می‌دهد و اگر مردم عزیز در این ساعات تردد می‌کنند، توصیه می‌شود که با سرعت مطمئنه حرکت و حتماً از کمربند ایمنی استفاده کنند.

کد خبر 651003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.