مسئولان باید امنیت سرمایه‌گذاری را برقرار کنند

رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: یکی از موضوعات مهم و تأثیرگذار، امنیت سرمایه‌گذاری در کشور است، چراکه با رشد تورم، سرمایه‌گذار ریسک سرمایه‌گذاری را نمی‌پذیرد و ضرورت دارد این موضوع مهم از سوی مسئولان مورد توجه باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عزیزالله سیفی امروز _چهارشنبه نهم فروردین_ در نشست علنی شورای اسلامی شهر یزد اظهار کرد: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال نو، شعار سال ۱۴۰۲ را «مهار تورم، رشد تولید» اعلام کردند؛ ایشان ۱۰ سال است که شعار سال را در زمینه مسائل اقتصادی به‌ویژه رشد تولید نام‌گذاری می‌کنند، چراکه مسئله اقتصاد در کشور ما بسیار مهم است.

وی افزود: اینکه مهار تورم و رشد تولید در شعار سال کنار یکدیگر آمده است، نشان می‌دهد این دو موضوع وابسته یکدیگر است و اگر تولید رشد کند، تورم کاهش می‌یابد.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: چند موضوع از جمله کنترل و کاهش هزینه‌های دولت و در نتیجه کاهش نقدینگی، کاهش وابستگی به درآمد نفتی و جلوگیری از ورود کالاهای قاچاق و کنترل رشد نقدینگی در کشور در کاهش تورم تأثیرگذار است.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از موضوعات مهم و تأثیرگذار، امنیت سرمایه‌گذاری در کشور است، چراکه با رشد تورم، سرمایه‌گذار ریسک سرمایه‌گذاری را نمی‌پذیرد و ضرورت دارد این موضوع مهم از سوی مسئولان مورد توجه قرار گیرد.

سیفی با اشاره به اینکه ضرورت دارد آحاد مسئولان و مردم کشور برای مهار تورم و رشد تولید همکاری کنند، گفت: خرید کالای ایرانی برای ادارات و منازل نیز یکی از راه‌های تأثیرگذار در رشد تولید است.

کد خبر 650982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.